13. heinäkuuta 2010

Toinen Iherb-tilaukseni

Ensimmäinen Iherb-tilaukseni saapui perille yllättävän nopeasti, viikossa. Kesäkuussa toisella meni aikaa matkalla kauemmin, lähes kaksi viikkoa. Odotin innolla sillä tunsin tarvitsevani kipeästi magnesiumia. Olisi pitänyt jaksaa tilata aiemmin. Kun en syönyt magnesiumia sydämen kohdalla tuntui välillä kipua.


Tilasin siis kesäkuussa Iherbistä magnesiumsitraattia jauheena. Väittävät että sitraattimuotoinen imeytyy hyvin. Eikä tuossa jauheessa ole kuin pelkkää magnesiumia, ei mitään muita ainesosia. Olin ajatellut että sekoittaisin jauheen jugurttiin tai söisin jopa sellaisenaan, mutta ohjeessa sanotaan että pitää sekoittaa nesteeseen. On muuten pahaa. Kyllähän minä sen tiesin että pillerit olisivat niin paljon käytännöllisempiä ja yksinkertaisempia.

Biotiinia tilasin melkein lähinnä siksi, että se oli niin halpaa. Sata tablettia nelisen dollaria. En tosin tiedä onko tuosta vahvuudesta yhtään mihinkään.

Hyvin menee kun nykyään pitää tilata hammaslangatkin Usasta asti. Käyttämääni hammaslankaa ei saa enää ainakaan S-ryhmän kaupoista. Veljmiehessä taitaisi vielä olla mutta hinta on aina ollut niin korkea (4.25e) että ei kiitos. Vaikuttaa siltä että nuo Jordanin hammaslangat on uudistettu ja samalla hintaa nostettu. Ensimmäisessä Iherb-tilauksessani oli teepuuöljy-hammaslankaa. Muuten oikein mainiota mutta tykkään enemmän pyöreästä hammaslangasta, jota siis tilasin tällä kertaa.

Desert Essencen Tea Tree Oil Skin Ointmentin pitäisi käyttäjien arvostelujen mukaan auttaa ihon kutinaan. Noh eipä auta ainakaan minulla. Pakko se on myöntää että olen täysin riippuvainen hydrokortisonista. Minulla on pari muutakin Desert Essencen tuotetta joihin olen erittäin tyytyväinen.

Ei kommentteja: