15. kesäkuuta 2012

Taidan olla mekkoaddikti

Minulla on tällä hetkellä vain kolme eri vaihtoehtoa synttärimekoksi. Ja vielähän tässä ehtisi hankkia lisääkin.

Ensinnäkin tämä ensimmäinen eBaysta ostamani koon 6 mekko joka pääsi perille asti. Ja onhan se kooltaan sopiva, ei siis liian pieni niin kuin pelkäsin. Eli UK-kokoni ei olekaan 8, jota olen kaikista eniten harrastanut. Tämä oli se the synttärimekko kunnes tuli muitakin vaihtoehtoja. Olin ajatellut laittaa tämän mekon päälleni synttäripäivälliselle. Mutta se päivällinen on nyt vaihtunut biletykseen ja viinijuhliin..



Tätä mekkoa olin kuolannut kuukausikaupalla, mutten raaskinut ostaa. Olihan se hinnaltaan peräti kympin luokkaa, yhdenkoon halpiskamaa. Olin ajatellut laittaa tämän päälle synttäribiletykseen.



Mutta sitten löytyi tämä toinen. Tämänkin koko on 6 enkä ole vielä kokeillut päälle, kuten en edellistäkään. Synttäripäivänä saattaa tulla epäkivoja yllätyksiä, kun mikään ei sovikaan päälle.



Ja sitten nämä muut mekot:
 
Älä edes kysy miksi ostin tämän mekon. Iski pakkomielle. Maksoi peräti yli 20e, mutten silti kauaa miettinyt niin kuin yleensä. En tykkää avonaisesta selästä, koska olen ihottumainen ja syntymämerkkinen.



Vanhempia ostoksia:
 
Ihana New York-mekko, joka on minulle 2 kokoa liian iso eli UK 10. Kyllä tämä silti jo kerran pääsi ulos talvella.



Mekossa on printti johon ihastuin. Kai tämä kotihellemekkona menee.



Kaikki tämän postauksen mekot ovat siis eBaysta.

Ei kommentteja: