Näytetään tekstit, joissa on tunniste nkotbsb. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste nkotbsb. Näytä kaikki tekstit

9. kesäkuuta 2026

Kesäloman alku

Kesäloman alkamisen kunniaksi endokivut jäivät päälle MM-kisojen finaalin jälkeen, ja pahenivat sitten. Kovat kivut kyljissä jotka pahenivat pystyasennossa, ja pelkäsin jo etten pääse kirjastoon hakemaan varattua peliä.

 

Lupasin talvella itselleni että jos en saa töitä kesään mennessä lopetan opinnot. No, en ole saanut töitä, enkä ole vielä lopettanut koulua.

 

Ja herää sekin kysymys että mitä töitä edes pystyisin tekemään nykyään. Seisomatyötä en missään nimessä, olisin tunnin jälkeen valmis sairaseläkkeelle.

 


 

Vuosi sitten onnistuin missaamaan RE9:n julkistuksen. Tällä kertaa katselin Summer Game Festiä, ja näin kun first person modessa katseltiin jotain mummelia ja tirkisteltiin ovisilmästä. Menin tekemään jotain muuta, ja näin sitten kun näytettiin nimeä Veronica, ilman Resident Eviliä. Ajattelin siis että on tulossa peli nimeltä Veronica, vaikka se vähän oudolta vaikuttikin. Vasta 12 tuntia myöhemmin sain sattumalta tietää että tuo todellakin oli Resident Evil Code Veronican remaken julkistus! Siis mitä hittoa? First person? Ei kiitos. Ja silti toiveeni toteutui. Toivoin eniten juuri Code Veronican remakea koska Claire on suosikkihahmoni. Tosin olen pelannut Code Veronican läpi vain kerran. Tuossa pelissä on upea intro, mitähän pooppia saadaan tällä kertaa?

 

Alan olla kyllästynyt kaikkiin lukemiini kirjoihin. Luin Lucy Scoren 550-sivuista kirjaa Things we never got over kun totesin että ei kiitos, ja minulle harvinainen DNF. Olen kai lukenut liikaa romanttista paskaa, kun tuntuu siltä että kun on lukenut yhden niin on lukenut ne kaikki. Enää siis vain jännäreitä minulle. Tosin minun pitäisi saada tietää jotain uusia kirjailijoita. Sandra Brownin romanttiset jännärit ovat parhautta, mutta olen lukenut kaikki kirjastossa olevat.   

 

Katselin Youtubesta NKOTB:n viime kesän Las Vegasin konserttia. Siellä ne esiintyvät tänäkin kesänä... 

 

4. marraskuuta 2021

Tasan 30 vuotta sitten

Ensimmäinen reissuni Helsinkiin. Ensimmäinen konserttini. NKOTB.

 

 




2. elokuuta 2020

NKOTB Providence 1990

Joo... kyllä kait tää on edelleen se ykkönen. Ihme että vhs-nauha on vieläkin ehjä. Suosikkejani ovat My favorite girl ja Joen medley. (tästä soittolistasta on valitettavasti estetty Valentine girl)

24. heinäkuuta 2020

NKOTBSB Tour Live 02 Arena London

Enpä tiennyt että tämäkin löytyy Youtubesta... ehkä kaikkien aikojen suosikkikonserttini jonka tahtiin on tullut tanssittua koronakeväänä/kesänä monet kerrat.

10. syyskuuta 2017

Elokuva: Se (2017)

You'll float too!

Kauan odotettu Stephen Kingin Se tuli nähtyä lauantaina lähes loppuunmyydyssä näytöksessä. Suurin osa yleisöstä vaikutti olevan teini-ikäisiä. Enkö olekaan kohderyhmää?


Elokuvahan on tietysti aina hyvä jos siinä on kissa (joka vielä selviää hengissä) JA... New Kids on the Block! En voinut olla nauramatta heti kun tunnistin musiikin. Leffahan olisi siis ollut suorastaan täydellinen jos siinä olisi vielä ollut hamsterin sijasta marsu.

Eipä varsinaisesti ole valittamista Bill Skarsgårdin Pennywisestä, mutta hyvin vähän hänellä oli dialogia. Tai yhtään mitään. Ei voi siis edes kunnolla verrata Tim Curryyn, jonka suoritusta ei oltu piilotettu erikoistehosteiden alle. Lopussa säälitti Pennywisen puolesta. Eikö se pärjää edes joukolle luusereita?


Miksi vain Pennywise sanoi "beep beep Richie"? Sen törkyturvan suu olisi pitänyt sulkea monta kertaa. Huumori ei tosiaankaan ollut minun makuuni.

Musiikki oli jotenkin tosi huonosti elokuvaan sopivaa. Yritettiin sen avulla väkisin tehdä pelottavia sellaisista kohtauksista jotka eivät sitä todellakaan olleet.

Eipä ole tarvetta omistaa tätäkään elokuvaa dvd:llä, vaikka toiveita siitä elättelin. Sen sijaan tuli ikävä vanhaa Sitä.


Pieniä häiritseviä yksityiskohtia:
-Suosikkihahmoni Georgie on vain kadoksissa, ei virallisesti kuollut
-Miken vanhemmat kuolleet
-Ben tutkii Derryn historiaa, ei Mike
-kirjaimellisesti kelluvat/leijuvat ruumiit. Luulin että Pennywise SYÖ lapsia ("I am the eater of worlds, and of children")
-luuserit eivät käytä mitään taikaa (hopea) Pennywisen tappamiseen
-Henryn isä on poliisi. Ja Henryhän vaikuttaa kuolevan lopussa (ei voi olla niin)
-Pennywise kidnappaa Bevin

3. helmikuuta 2014

NKOTB Euroopan kiertueelle

Suomeen asti ei tietenkään tule. Mutta Tukholmaan kyllä, toukokuussa. Lipunmyynti alkaa huomenna.

NKOTB Announces European Tour!

2. huhtikuuta 2013

New Kids On The Block: 10

NKOTB:lta on ilmestynyt uusi albumi nimeltä 10. Ihania biisejä.



Ehkäpä pari suosikkiani:



7. toukokuuta 2012

NKOTBSB:n konsa hyvällä laadulla

Lontoon konsertti täällä. Konsertin voi ladata omalle koneelle täältä.

30. huhtikuuta 2012

NKOTBSB:n konsertti

Eilen eli sunnuntai-iltana NKOTBSB:n Lontoon konsertti näytettiin livenä netissä. Kävi juuri niin kuten etukäteen arvelinkin: Kuva pätki ja pahasti. Alusta asti kuva oli kuin hidastetussa filmissä ja pomppi jatkuvasti... Hidastelu vain paheni loppua kohti. Plääh. Ääni sentään kuului suht normaalisti koko ajan. Mutta ei voi tälleen mistään konserttinautinnosta puhua. Edelleen dvd:tä odotellessa ja toivoessa...

Yöllä näin sitten tietysti unta konsertista...






Youtubessa tällä käyttäjällä on paljon NKOTB-videoita, mm. Full Service-kiertueen koko konsertti pay per view-laadulla.

En ymmärrä miksi Youtube on muuttunut luuseripaskaksi. Haluan ladata videon kokonaan valmiiksi ennen kuin katson sen, muuten se pätkii. Mutta sepä ei ole enää mahdollista ainakaan jos video on muutamaa minuuttia pidempi. Ei sitten millään suostu lataamaan videota kuin vähän matkaa eteenpäin. Latautuu enemmän vain jos videota katsoo samalla. Ja jos siirtää videon takaisin alkuun niin lataaminenkin alkaa taas alusta. Jopa silloin kun kyseessä on replay.

18. huhtikuuta 2012

NKOTBSB:n konsertti livenä netissä

Vihdoinkin. Kaiken tämän jälkeen. Kun NKOTBSB ei tule Suomeen esiintymään. Kun konsertti kyllä tulee Finnkinolle mutta ei Kuopioon asti.

NKOTBSB:n Lontoon konsertin pystyy katsomaan netissä livenä. Käsittääkseni koko maailmassa. 29.4.2012.

Hinta: 5 dollaria

NKOTSBSB - LIVE FROM THE O2 LONDON

2. huhtikuuta 2012

NKOTBSB Suomenkin leffateattereissa

Mutta ei tietenkään Kuopiossa. :( Ehdin jo innostua.

NKOTBSB LIVE IN CINEMAS

5. maaliskuuta 2012

NKOTBSB-konserttihaaveita

Sinä yhtenä lauantaina löysin vahingossa eBaystä lippuja NKOTBSB:n Englannin konsertteihin. Ei ollut aiemmin tullut mieleenkään että niitä voisi eBayssa olla. Ongelmahan oli se että sain tietää NKOTBSB:n Euroopan kiertueesta muutama päivä sen jälkeen kun liput tulivat myyntiin. Eli parhaat paikat olivat tietysti jo menneet.

Mutta eBaystä löytyikin lippuja tarpeeksi hyville paikoille Newcastlen konserttiin. Eikä hintakaan päätä huimannut: Kaksi lippua yhteensä 119 puntaa plus postikulut. Muutaman päivän tosissani harkitsin. Edestakaiset lennot Newcastleen ja kolme yötä perillä olisi saanut 700 eurolla. Mutta luovuinpa siitäkin unelmasta.

Nythän on iso ongelma ja huutava vääryys se ettei NKOTBSB:n konsertista ole julkaistu vieläkään dvd:tä. Jotkut myyvät netissä kalliita ja laittomia konserttitaltiointejaan, törkeää toimintaa. Koska en pääse konserttiin ja koska dvd:tä ei ole, päätin tehdä sellaisen itse. Youtuben konserttivideot vain oikeaan biisijärjestykseen niin siinäpä minulla on koko konsa, kele. Saapi riittää köyhälle.