14. kesäkuuta 2012

Ensimmäinen vuoden 2013 kalenteri

Maanantain ja tiistain välinen yö meni jo paremmin. En herännyt kertaakaan. Vasta tiistai-iltana tajusin mistä hartia/selkäkipuni johtuvat: oksentamisesta. Pitääkö nyt tosiaan ruveta pelkäämään oksentamista, jos se kerran aiheuttaa niin kamalia oireita? Emetofobia ftw.

Aikamoisen aikaista on, mutta eBayhin oli jo ilmestynyt vuoden 2013 marsukalenteri. Ja pitihän se heti ostaa kun tuotot menevät kodittomien marsujen hyväksi. Mitenhän minun oikein pitäisi elämääni elää että saisin vielä joku päivä otettua marsuja? <3




Dexter, what are you gonna do to get out of this one? Debra's Dexter Dilemma. Olin jo autuaasti unohtanut sen ällömmän storylinen. Voi paska. Aina ne onnistuu pilaamaan kaiken? Eli Dexterin 7. kauden ensimmäinen julkaistu kuva:




En ymmärrä miksi pomo pyysi minua viikonlopuksi tuuraamaan muualle, kun joutuu nyt sitten joka tapauksessa etsimään minulle tuuraajan. Vähemmällä vaivalla olisi selvinnyt jos olisi hankkinut sen tuuraajan suoraan vain muualle. Eikä vieläkään mitään hiiskaustakaan kesätöistä! Yleensähän ne ovat juhannukselta alkaneet. No siinäpähän ovat kusessa jos kieltäydyn..

Työterveystarkastukseen on tarjolla aikoja kunnolla vasta elokuussa. Eli pitäkööt tunkkinsa. Olin vähän ajatellut yrittää mennä niihin verikokeisiin ensi maanantaina, mutta enpä yritäkään. Jos ei mene työterveystarkastukseen poliisit tulevat hakemaan?

Ja tämä alkukesähän menee nyt jalkapallon EM-kisoja katsellessa. Kenen idiootin idea oli pistää päivän molemmat ottelut alkamaan samaan aikaan ensi viikosta alkaen? Ei mitään järkeä. Mikä ihme on syynä tuohon? Hitto, missaa aina toisen ottelun.

Kesän ensimmäiset mansikat söin... maanantaina. Olin monta päivää aika pienellä syömisellä..

Ei kommentteja: