17. joulukuuta 2011

Wanha Simpsonit-meemi

HOMER
[x] Olen hyvin mukavuudenhaluinen
[x] Käytän t-paitoja ja sinisiä housuja
[x] Rakastan kaikkea ruokaa-
[ ] Mutta en voi sietää kevytkolaa, yms.
[ ] Kalja kuuluu suosikkeihini-
[x] Ja ravaan usein baareissa.
[ ] Minulla on kaksi hyvin läheistä ystävää
[x] En voi sietää kuntoilua
[ ] Koska kuntoni on huono
[ ] Lempilausahdukseni on "D'oh!"

5/10

MARGE
[ ] Olen oikea tehopakkaus
[ ] Rakastan ruoanlaittoa
[x] Hoidan yleensä kaikki kotityöt, ja käyn kaupassa
[ ] Osaan ajaa autoa
[ ] Olen yleensä ystävällinen ja suvaitsevainen
[ ] Nuorempana olin koulun lehden toimittaja
[ ] Hiukseni ovat erittäin pitkät-
[ ] Ja kampaukseni on erikoinen.
[ ] Pidän lasten hoivaamisesta-
[ ] Vaikka joskus tarvitsen omaa rauhaa.

1/10

BART
[x] Rakastan piirrettyjä-
[x] Ja videopelejä.
[ ] Koulu ei ole alaani
[ ] Noudatan omia sääntöjäni
[ ] Osaan skeitata
[ ] Minulla on pikkusisko-
[ ] Joka käy usein hermoilleni.
[ ] Pidän itseäni "coolina" tyyppinä
[ ] Minulla on monta "salaista" identiteettiä
[ ] Ja rehtorin härnäys on mukavaa hommaa.

2/10

LISA
[x] Olen älykäs ja ajattelevainen
[x] Koulu on mielestäni ihanaa-
[x] Ja yritän aina saada mahdollisimman hyvät arvosanat.
[ ] Rakastan poneja
[ ] Olen luontoystävällinen ja kasvissyöjä
[ ] Olen buddhalainen
[x] Minulla ei ole hirveästi ystäviä
[x] Tosin en aina kaipaa seuraa
[ ] Osaan soittaa jotain soitinta
[ ] Tulevaisuuteni näyttää valoisalta

5/10

MAGGIE
[x] Pidän leikkimisestä
[x] Olen riippuvainen äidistäni
[x] Isäni tosin ei aina osoita huomiota minua kohtaan
[ ] Olen melko fiksu
[x] Mutten puhu paljoa
[x] Pukeudun lähes aina siniseen
[ ] Isosiskoni viettää enemmän aikaa kanssani, kuin veljeni
[ ] Jään usein ukin hoitoon
[ ] Tahdon aina saada uusimmat lelut
[ ] Katselen yleensä piirrettyjä, joissa on iloiset värit

5/10

ABE
[ ] Tuntuu usein siltä, että minusta ei huolehdita
[ ] Olen kokenut paljon-
[ ] Ja tykkään kertoa tarinoita kokemuksistani
[x] Torkun usein-
[ ] Ja torkahdan lähes aina kesken tärkeiden tilaisuuksien.
[ ] Joudun useasti riitoihin ihmisten kanssa
[x] En aja autoa
[x] Syön pehmeää ruokaa
[ ] Olen kokeillut itsemurhaa
[ ] Olen melko vanhaa sakkia.

3/10

OLEN: wannabe-Homer

Ei kommentteja: