30. maaliskuuta 2009

Kaupungilla

Metsästin tänään cityssä kissoille harjaa. Mustissa ja mirrissä halvin olisi maksanut seitsemän euroa joten ei kiitos. Kirppareilta ei tällä kertaa löytynyt mitään. Meinasin kyllä ostaa toppatakin joka maksoi 3.50e, mutta päätin sitten että se on liian iso (170cm). (ja sovittaa ei tietenkään ikinä jaksa)

Luontaistuotekaupasta rohmusin neljää erilaista Urtekramin shampoota. Luonnonmukaiset tuotteet kiinnostavat aina vaan enemmän. Tarvitsenkin enää vain yhden leiman siihen että kanta-asiakaskorttini on täysi. Minne kaikki mun rahat menee? Luontaistuotekauppaan ja apteekkiin. Kultajousesta olisin halunnut ostaa äidille pääsiäispupun, mutta siellä oli ryysis enkä jaksanut jäädä odottamaan.

Päätin sitten käydä Lemmikkiasemalla. Se oli muuttanut viereiseen liikehuoneistoon, vaihtanut paikkaa Huoneistokeskuksen kanssa. Eikä sielläkään ollut kissoille sopivaa ja tarpeeksi halpaa harjaa. Pitää vielä katsella S-marketista ja Veljmiehestä. Yllätyksekseni Lemmikkiasemalla oli Tapsan suosikkipalloja, muutama kipale. Hinta 1.20e kun Mustissa ja mirrissä maksavat 30 senttiä enemmän. Ostin sit viisi palloa niiden 15 kaveriksi jotka ostin viikko sitten.

Vasta kun olin maksanut kortilla ja lähdössä pois tajusin että jokin mätti. Summa oli ihan liian iso. Olin ostanut 50% alennuksessa ollutta Hillsin kuivaruokaa, mutta siitä oli veloitettu täysi hinta. Onneksi huomasin jo kaupassa enkä vasta kotona. Silloin olisi harmittanut.

Luulin vielä ettei minulla ollut mukana Lemmikkiaseman kanta-asiakaskorttia, joten sain uuden. No bussissa löysin sen toisenkin lompakostani, joten nyt minulla on niitä kaksi. D'oh. Tosin eipä sillä ole paljoakaan väliä, kun käyn nykyään tuolla niin harvoin. Ennen olin oikea kanta-asiakas ja rohmusin kauheesti tavaraa.

Uusin huutisostoni, kissatoppi:


Ei kommentteja: