27. kesäkuuta 2008

Kissojen kanssa sängyssä

Viime yönä meinasi itkettää... tai no, itkin. Olin koko päivän ajatellut miten harmi on ettei Olivia ole nukkunut vieressäni ihan alkuaikojen jälkeen. Yöllä sitten Tabitha tuli yllättäen viereeni. Kurnutti ja halusi paijauksia. Laittoi tassunsa tyynylle ja sitten tuhistiin nenät vastakkain. Tämän huomattuaan Oliviakin tuli sänkyyn ja asettui jalkopäähän.

Olen jo jonkin aikaa kutsunut kisuja raptoreikseni. Syynä tähän on Jurassic Park-elokuva ja sen kohtaus, jossa aluksi keittiön ovella on yksi raptori ja sitten sen taakse ilmestyy toinen kaulaansa venytellen. Noista kahdesta tulee aina ne raptorit mieleen kun ilmestyvät peräkkäin kulman takaa.

Ja tätä kirjoittaessa Tabitha kiipeili verhoissa, ja verho otti ja petti ja irtosi ja tippui... Hahhah. Olivian uusimpia leikkikaluja ovat olleet 20e:n setelit ja kauppakuitit.

Tajusin tuossa että Olivia ja Tabitha ovat kuin minä ja Sherry. Olivia on Sherry ja minä olen Tabitha. Kun ovikello soi Tabitha ryntää pöydän alle piiloon ja pysyy siellä niin kauan kunnes vieras lähtee. Tabitha on juro, ujo ja pelokas. Tykkää vain harvoista ihmisistä ja lämpenee hitaasti. Olivia on ihan toista maata. Peloton, ihmisrakas ja seikkailunhaluinen.

Niin. Minullahan piti olla vapaata töistä tatuoinnin oton aikoihin, mutta eipäs sitten olekaan. Ei vituta ei. Huonompi homma sillä ei saisi hikoilla. 19. päivä on jopa vapaata. Tiesin ja muistin varsin hyvin että Sherryllä on sinä päivänä häät, mutta en silti millään osannut yhdistää näitä kahta juttua toisiinsa. Argh. Miksei mulla voi olla aivoja?! Seuraava vapaa onkin sitten vasta elokuussa. Elokuussa. Ja nyt on vasta kesäkuu. :( Oon niin poikki etten jaksa.

Rupesi pikkasen vituttamaan toi youtuben prison break-homma. Avasin itselleni sinne uuden tilin ja pistin sinne uusimman prison break-videoni, Never-Ending Story. Saapa nähä miten kauan menee ennen kuin poistavat.

Vielä pari kuvaa verhoilijasta. Luulis aikuisen kissan osaavan jo käyttäytyä arvokkaammin. Wanha ja wiisas.


Ei kommentteja: