5. marraskuuta 2007

Halloween-bileet olivat hauskat.

Läksin kotoa kahden bussilla. Jo matkalla bussipysäkille muistin että unohdin kotiin lantringin eli vadelmavissyn. En jaksanut lähteä sitä tappokengilläni hakemaan. Ja ajattelin että myöhästyisin bussista. No en olisi myöhästynyt sillä bussi oli kivasti myöhässä. Toista bussia minun tarvitsi keskustassa odottaa vain muutama minuutti.

Sherryn luona olin kolmelta. Ja kuten arvasinkin olin tyhjänpanttina seuraavat kaksi tuntia. Isäntäparilla piti kiirettä kun koristelivat kämppää ja tekivät ruokaa. Sain kyllä jopa toimia boolin esimaistajana - namii. Etten olisi paleltunut vaihdoin vasta perillä päälle hameen ja laitoin peruukin päähän. Kysyin Sherryltä kerran hiuspompulaa lainaan, ja kun Sherry kysyi myöhemmin monta kertaa tarvitsenko sellaista sanoin että ei sillä peruukki oli jo jotenkuten päässäni. Siksi olinkin ihmeissäni kun yöllä kotiin tullessani löysin päästäni hiuspompulan. Minulla ei ole mitään muistikuvaa siitä miten ja milloin se on päähäni eksynyt.


Vieraita oli semmoinen 20 ja jokainen heistä oli pukeutunut upeasti teeman vaatimalla tavalla. Täytetyt paprikat olivat niin hyviä että minun on pakko tehdä niitä itsekin. Kunhan viinaa oli virrannut riittävästi alkoivat mielenkiintoiset keskustelut.


Nainen joka on ollut ennen mies, ja joka pyysi minua häissä tekemään nettisivut, ja joka on Kuopion kaupunginvaltuutettu, kehui reisiäni. Sanoin olevani erityisen ylpeä pohkeistani, kun ne ovat niin lihaksikkaat. Päädyimme puhumaan työstäni ja hänen työstään. Nainen tykkäsi laihuudestani ja ihmetteli kovasti kun sanoin haluavani lisää kiloja. No jutut eteni niin että jouduin sanomaan naiselle "olet todella kiehtova nainen mutta olen valitettavasti täysi hetero." Myöhemmin nainen kysyi miten se heterous tällä hetkellä kohdallani onnistuu. No ei tietenkään mitenkään, ja naisen mielestä tarvitsin siis vain lisää viinaa.


Juttelin paljon myös toisen naisen kanssa, josta olen kirjoittanut aikaisemminkin ja jonka tunnen parhaiten Sherryn jälkeen. Jospa käyttäisin hänestä vaikka nimeä P. Yhdessä vaiheessa nämä kaksi naista (ei siis Sherry) repivät minua kahteen suuntaan ja tappelivat siitä kumman kaveri olen enemmän. Horoskoopeista puhuttaessa selvisi että eräällä vieraista on sama syntymäpäivä kuin minulla.


Kun sitten yritettiin baariin lähteä iso osa porukasta istui valmiina tilataksissa mittarin tikittäessä. Taisin soittaa Sherrylle häntä ja miestään hoputtaen, en ole varma. No matkaan päästiin kuitenkin. Minulla oli Finlandiaa kaksi pientä pulloa joiden kanssa sekoilin. Tiesin etten voisi pitää niitä laukussani sillä Setan bileissä laukut tarkastetaan. Toinen pullo päätyi Sherryn rintojen väliin ja toinen hänen miehensä taskuun. Kun olin jo juonut yhden pullon ihmettelin missä se toinen on, kun vain yksi on Sherryllä. Joo-o. Osaan laskea.


Bileisiin päädyin muita ennen P:n kanssa, joka oli todella vahvassa humalassa. Pieni koko ja paljon viinaa, jopa minun vodkaani, ei ole hyvä yhdistelmä. Ensitöikseen baarissa hän kaatoi drinkkinsä päälleni. Sherryn mies ihmetteli myöhemmin märkyyttäni.


Sherryn mies voitti illan pukeutumiskilpailun. Luulenpa että Sherryä harmitti ettei itse päässyt palkinnoille, mutta hänhän oli miehensä maskeerannut. Ison osan illasta juttelin Sherryn miehen kanssa. (Itkinkin yhdessä vaiheessa, mutta se nyt oli vaan booze talking.) Hän oli pakotettu jopa tanssimaan yhden hitaan kanssani kun Sherry oli varattu toisaalle. Uskaltauduin jopa kaksi kertaa toivomaan dj:ltä musiikkia, ensimmäisellä kerralla Anastaciaa ja toisella What have you donea, jota dj:llä ei ollut.


En tiedä minne kaikki katosivat illan lopussa. Olin todella vittuuntunut siitä että jouduin itse hommaamaan itseni kotiin. Minäkö muka osaisin ja pystyisin huolehtimaan itsestäni? Kävelin rautatieaseman taksitolpalle ja kauaa minun ei tarvinnut odottaa. Kotona olin kolmen aikaan ja taisin itkeä itseni uneen. Nukuin hyvin sammuneena sillä en herännyt tekstiviestin tuloon vaikka puhelin oli korvani vieressä.


Krapula oli paha, oksensin kolme kertaa ja pystyin syömään vasta illalla ja silloinkin sängyssä makuuasennossa.


In other news... Nauratti kun voitin Savon sanomien kilpailussa
1 kk:n ilmaisen tilausjakson. Tänä aamuna olikin ensimmäinen lehti tippunut luukusta.

Kisu oksensi eilen illalla ensimmäisen kerran. Ei edes karvoja vaan ruokansa. Onneksi ei ole oksentanut uudelleen. Kaipa se otti mallia minusta.

Ensi yönä Suomen aikaa näytetään USA:ssa peräti kaksi Prison Breakin jaksoa, joista toista olen odottanut pitkään. Jipii. Can't wait.

Ei kommentteja: