18. marraskuuta 2007

Eilen katsoin loppuun pelin Resident Evil: Umbrella Chronicles-läpipeluuvideon. Voinpa sanoa sen perusteella etteivät first person shooterit kiinnosta minua ollenkaan, en niitä haluaisi pelata. Sääli että Capcom päätti tehdä tuosta pelistä semmoisen. Sinänsä tietysti mielenkiintoinen peli, mutten tuommoista räiskintää jaksaisi.

Katsoin eilen illalla myös elokuvan Resident Evil: Extinction. Odotukseni eivät olleet korkealla ja leffa yllätti positiivisesti, vaikka vihaankin Alicea yli kaiken. Jostain luin etteivät ensimmäisen RE-leffan tekijät saaneet oikeuksia RE-hahmojen käyttöön ja joutuivat siksi keksimään Alicen ja muut? Liekkö totta. Mutta mitä järkeä on tehdä RE-leffa jos ei oikeuksia niihin hahmoihin saa? No eipä mitään.


Näin viime yönä monta unta. Ensimmäisessä oli jotain RE Extinction-juttua. Toisessa olin hotellihuoneen vankina kuten elokuvassa 1408. Uni oli todella pitkä ja painajaismainen ja kuin suoraan elokuvasta. Pari kertaa luulin päässeeni huoneesta pois, mutta huone ilkkui ettei se totta ole. Sinänsä outoa sillä katsoin tuon elokuvan monta kuukautta sitten, miksi uni nyt?


Kolmannessa unessa heräsin klo 13 aikaan ja luulin että on sunnuntai, mutta olikin jo maanantai. Olin siis täysin paniikissa sillä haastatteluni on klo 13.20. Tajusin että on pakko lähteä taksilla. En vaan millään saanut paitaa vaihdettua että olisin voinut lähteä.

Olin aika innoissani kun sattumalta huomasin että tässä talossa oli vuokrattavana tällainen samanlainen yksiö kuin minulla, mutta 70e kalliimmalla. Sucks to be you.

Outoa ja ihanaa ettei ole krapulaa.

Ei kommentteja: