18. maaliskuuta 2014

Peli: DuckTales Remastered!

En edes tiennyt että Ducktalesista on julkaistu uusi päivitetty versio. Lauantaina tämä ihme selvisi minulle. Lievästi sanottuna innostuin ja ostin pelin samantien PS Storesta. Ja pelasinkin sitä sitten niin innolla että meinasin myöhästyä baarista. Eivätkö elämän prioriteetit oikein ole minulle selvillä?

Valitettavasti peli on aivan liian lyhyt enkä siksi tunne saaneeni rahoilleni tarpeeksi vastinetta. Ja eniten minua häiritsee se ettei kesken kentän voi tallentaa. Pelasin Amazonin loppuvastukseen asti ja luulin tosiaan että etenemiseni on tallennettu, mutta eipä ei. Haluaisin että kaikissa peleissä voisi tallentaa milloin vain.


Minulla oli näköjään muistoissa hiukan sekaisin kaksi eri Ducktales-peliä. Tämä on se missä Roope hyppii keppinsä avulla ja käydään kuussa asti.

Toisessa pelissä pääsee itse lentämään lentokonetta. Ja valitsemaan maailmankartalta minne haluaa seuraavaksi mennä. Ja sen pelin nimihän oli Ducktales: Quest for gold, joka minulla onkin koneella. Amigalle peli kai oli alunperin.

Kuvia alkuperäisestä Duck Talesista

Ei kommentteja: