20. lokakuuta 2006

Se on Halloweenikin kohtapuoliin. Meinasi ihan päästä unohtumaan. En saanut kuvaan kaikkia kunnolla kerralla, mutta ei voi mitään.


En malta odottaa Animal Crossingin Halloweeniä. Olen ostanut karkkia valmiiksi jo monen päivän ajan.

I take leave of my life.
My footsteps carry me
like clouds upon wind,
drifting in the pale light
of the dawning day...

Tänään jo ties monennenko kerran Lobo kertoi minulle seuraavaa: "When I used to live in Paskala, I had this friend named Paskapää. Nice person." Ja näytti sitten taas ylpeänä kirjeen jonka oli saanut Paskapäältä. Kirjeessä lukee vain "Paskapää!!!" ja 'from Paskapää'. Jollakulla on hieno huumorintaju?

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, Bella!

Minä kirjoitin sinusta runon. Se menee näin:

"Bellalla on muovipussi, joka on täynnä syksyn lehtiä, suuria ja kellertäviä, mutta senpä Bella jo ennestään tiesi."

"Lehtien seassa oli lappu, jossa sanottiin seuraavaa: menkää punaiseen taloon kirsikkatien varteen, pimeän viidakon kosteaan lampeen, siellä kalat mekastaa."

"Talosta huusi Beck's "hei, Bella, soita mulle sielunmessu, tuo tänne Ressu ja pue päälles essu, nyt mennään veks."

"Ja niin Bella ja Beck's menivät naimisiin."

Olethan kiltti ja kommentoit tätä minun runoani?? :D :D :D <3 <3
Tein sen vain sinua varten, kaunis Bella, ihana Bella.

:) :)

T: MELISSA