16. maaliskuuta 2024

Blogini täyttää 20 vuotta

Bellan logi täyttää 20 vuotta tänään 16.3.2024. Toki olin jo ennen tätä blogia blogannut vuosia muualla. Tämän blogin legendaarisen ensimmäisen postauksen voit lukea täältä.

 

Tällä blogilla oli hiukan käynnistysvaikeuksia. Heti alun jälkeen oli puolentoista vuoden tauko, mutta sitten eräs silloinen nettituttuni pyysi minua jatkamaan bloggaamista. Tiesin että hän vain vittuili, joten minä vittuilin takaisin... bloggaamalla. 

 

Suosittu tämä blogi ei ole ollut koskaan, mutta sehän ei minua estä. Bloggaaminen on rakas harrastukseni jota toivon voivani jatkaa ikuisesti. Lopettaminen ei ole koskaan käynyt mielessäni, ja nykyäänhän minulla on ihan liikaa blogeja.

 



Olen aina tuntenut itseni outolinnuksi kun muiden naisten blogeissa aiheet tuntuvat olevan muoti, kauneus tai vähintäänkin perhe ja puutarhanhoito. Ja itselläni ensimmäisenkin postauksen aihe oli... mäkihyppy ja pelien pelaaminen.

 


 

Blogin historian luetuin postaus on... no joo. Bloggerin tilasto katsotuimmista teksteistä on tosi outo. Ja noihin Bloggerin tilastoihin ei voi muutenkaan luottaa, oikeasti katsomiskertoja on vähemmän.

 




20 vuodessa on tultu paljon eteenpäin. Olen keski-ikäinen työtön ja kouluttamaton luuseri, jolla on elätettävänä kolme vanhaa ja monisairasta kissaa. Kalilla (18) on munuaisten vajaatoiminta, ummetus ja kipeä suu. Tapsalla (16) on kilpirauhasen liikatoiminta ja krooninen nuha. Ollella (16) on munuaisten vajaatoiminta ja krooninen ripuli. 

 

(Kuvassa suosikkipelini Fridayn peluuta kissojen kanssa. Olen varannut pinkin PS5-ohjaimen vain F13:n pelaamiseen, koska nuo ohjaimet menevät huonoiksi nopeasti) 




Olen yrittänyt keksiä miten juhlia tätä merkittävää merkkipaalua, mutta mitäpä muuta minä tekisin kuin pelaisin jotain peliä ja katsoisin mäkihyppyä? Baareilupäiväni ovat ohi.

 

 

Jotkut tämän postauksen kuvat ovat blogin alkuajoilta. Blogini on aina ollut tunnettu laadukkaista kuvista.

3 kommenttia:

Hyväntahtoinen muukalainen kirjoitti...

Onnittelut merkkipäivän johdosta 🌹🤗🌹 Hattua täytyy nostaa, kun olet jaksanut noin sitkeästi blogia kirjoittaa 💖💖

Taija-Tiia kirjoitti...

Melkoinen taival, onneksi olkoon blogisynttäreiden kunniaksi! :) omaksi iloksi on ihan parasta kirjoittaakin, juuri niistä aiheista mitkä itseä kiinnostaa. Pelaaminen on lähellä sydäntä täälläkin, ja blogini epäsuosituimmat postaukset ovatkin juuri niistä aiheista :D pieni marginaalinen porukka jota sellainen saattaisi kiinnostaa, mutta hei, mun blogi mun aiheet.

Bella kirjoitti...

Kiitos onnitteluista!

Laitoin bloginne lukulistalleni. Etsin aina blogeja joissa on aitoa elämää eikä valheellista kulissia.