6. helmikuuta 2014

Vaatekriisi

Pitäisikö leikkiä naista pieni hetki?


Kun ei osaa päättää mitä vaatteita laittaa päälle risteilylle niin pitää tietysti laittaa kaikki kerralla? Suunnitelmat vähän muuttuivat nyt.

Minulla on kaksi hametta joita en ole koskaan käyttänyt. Toinen niistä on musta Lisa Reisert-asun satiinihame. Toinen on harmaa tweed-hame, jonka löysin vaatehuoneesta eilen ja jota en edes muistanut omistavani ja jonka olen ostanut kissahoitolalta, hyväntekeväisyyden takia siis. Se sopii talveen joten "pakkohan" sitä on nyt käyttää.

Eli ehkäpä alkaisi hiukan selkiytyä nyt vaatevalinnat. Ei varmaan sitten mekkoja tällä kertaa. Yhden yön reissulle kaksi hametta ja kolme yläosaa.

"Ongelma" on se että haluan ehdottomasti käyttää laivalla suosikkikenkiäni eli hopeisia korkkareita. Risteily kun on ainut mahdollisuus käyttää niitä ennen kesää. Ja jos asu on muuten kokomusta niin ei se minun mielestäni oikein optimaalisesti sovi. No olisihan mulla hopeinen laukku mutten kyllä raahaa sitä mukaan.

Ostin muuten viimein itselleni lentolaukun, Lidlistä tietysti, 30€. Olen haaveillut sellaisesta suunnilleen vuosia. Täyttää siis lentoyhtiöiden käsimatkatavaran mitat. Ai meinaanko muka lentää joskus? No aion, ja tietysti New Yorkiin. Viimeistään kun täytän 40. Haluaisin myös Las Vegasiin mutta se jäänee haaveeksi.

Ei kommentteja: