25. tammikuuta 2008

Biletys lauantaina toteutuu. Vähän (paljon) kyllä hirvittää miten elimistö kestää. Taidan ehkä ainakin aloittaa miedommalla eli lonkerolla. Jospa tällä kertaa päästäisiin Sawoon ja/tai Passioniin asti.

The liver is evil and must be punished?

Sherryhän yrittää nyt kovasti saada minut laulamaan karaokea Gloriassa. Viimeksi mietin että Rasmuksen biisi In the shadows (hihii) olisi hyvä, mutta muutin mieleni. Siinä on liikaa... hoilaus-kohtia. Nyt olen harkinnut biisiä Don't speak. Mutta en aio huomenna juoda niin paljoa että laulamaan pystyisin. Siihen vaadittaisiin jo aikamoisen hirveää humalaa.

Jokunen päivä sitten minulle selvisi sekin että lain mukaan julkisessa kulkuneuvossa ei saa nauttia alkoholia. Ilmankos taksi- ja bussikuskit ovat katsoneet pahasti viime aikoina kun olen vetänyt pullon esille. Olisi se taksikuski voinut sanoa jotain. Luulin että katsoi pahasti vain siksi koska pelkäsi minun kaatavan juomaa autoonsa. En tynnyrissä kasvaneena voinut tietää tuosta laista.

Tabitha taisi olla edellisessä elämässään rapu. Ravut kai kulkevat sivuttain... Tabitha tulee aina minua (jalkoja) kohti kylki edellä. En sit tiedä miten muut kissat käyttäytyvät ja tervehtivät.

Ei kommentteja: