14. joulukuuta 2008

Uusi ulkoasu

Olen halunnut muuttaa blogin ulkoasun kolmeen sarakkeeseen jo kauan, sivupalkki kun oli ihan liian pitkä. Pikkuisen innoistuin tänä aamuna ja sähelsin tuon kanssa tauotta tuntikausia putkeen.

Minulla on ollut todella villi viikonloppu. Olen imuroinut, pessyt pyykkiä, tiskannut ja pessyt kissojen hiekkalaatikon. Eilen sain Tallinnan tuliaisia, litran pullon Absolut Raspberriä, mutta enpä ole sitä vielä avannut. Harvest Moonkin tuli mutta ajattelin pelata sitä vasta jouluna.

Pelottaa ihan sairaasti että viaton hömelö-Sucre kuolee Prison Breakissa. Juonipaljastukset valitettavasti viittaavat siihen suuntaan. Kaikki muut saisivat puolestani kuolla, jopa suosikkini Michael, mutta ei Sucre. Sucre ansaitsee onnellisen lopun. En kestä jos Sucre kuolee.

Michaelin kuolema sarjan päätteeksi olisi ollut upea juttu jos eivät olisi tuoneet Saraa takaisin. Saran kuolema oli todella vaikea hyväksyä mutta olen tajunnut toivovani että hän ei olisi palannut sarjaan. Neljännen kauden alkuperäinen juonikuvio - Michael kostamassa Saran kuolemaa ja tuhoamassa Firmaa - sen olisin halunnut nähdä...

Sokeri altistaa muille riippuvuuksille

Sehän kerrottiin jo kirjassa Sokeripommi.
Sokeri on huume ja myrkky siinä missä viina, tupakka ja muut shitit.


www.engrish.com - siellä olen nauranut itseni tärviölle viime päivät.

Ei kommentteja: