17. syyskuuta 2005

Viime yönä iski aivan hirvittävä vatsakipu kesken töiden. Eihän siinä sitten muukaan auttanut kuin käydä välillä kotona. Maha-raukka on vieläkin ihan sekaisin. Sitä se ruokavalion muutos teettää. :( Pitää ostaa vatsanhoitotuote heti maanantaina, jospa siitä olisi jotain apua.

Ihan hirvittää. Menin äsken tilaamaan NetAnttilasta parit kengät. Tunnen aina huonoa omaatuntoa kun käytän rahaa, vaikka tässäkin tapauksessa minä todella tarvitsen noita kenkiä. Eilen sain Europehousen tilauksen (ihana Angel-paita) ja H&M:ltäkin on tulossa kaksi pakettia. Minä ihan oikeasti olen postimyyntiaddikti. En sentään tilannut sitä Sims Nightlifea, vaikka harkitsin sitä kyllä.

Tänäkään viikonloppuna ei bailata vaan paiskitaan töitä. Josko jo ensi viikonloppuna pääsisi...? Torstaista taitaa tulla minulle kauhujen päivä. Odotan soitetaanko "voisitko tuurata...?"

Olen pelaillut pari peliä läpi viime aikoina. Super Mario Lost Levelsin lisämaailmoineen ja Donki Konkin. Tällä hetkellä pelaan Donki Konki 2:sta ja olen pitkällä jo siinäkin.

Ei kommentteja: