8. joulukuuta 2013

Pissiä parketilla

Viime maanantaina käytiin äidin kanssa elokuvissa (Last Vegas). Vielä haluaisin katsomaan Gravity 3D:n, ja Escape Planin. Tiistaina oli vuorossa kirppari, ja sen jälkeen päätin käydä vielä Citymarketissakin. Rankka reissu. Mutta tulipahan tehtyä, vaikka Shittarin pitäisi olla tietysti boikotissa koska väittivät mainoksessaan että "leipä on terveellistä"! Vittu mitä paskaa.

Itsenäisyyspäivän iloni

Olivia se luulee olevansa leikkaamaton poikakissa vaikka onkin leikattu tyttökissa. Sillä on usein tapana pissiä kissanvessassa korkealle seinälle. Nyt se sitten onnistui ensimmäisen kerran pissimään niin että vessalaatikon ja sen katoksen välisestä raosta valui pissilammikko lattialle asti. Onneksi olin vieressä ja huomasin asian heti, olin juuri lähdössä äidin luokse syömään. Mutta eipä näköjään pysty enää kissanvessaankaan luottamaan. "Kiva" jos tuolleen käy kun on reissussa. Pitänee kai laittaa silloin vessan ympärille vaikka sanomalehteä.


Lueskelin viimein vanhoja kirjeitäni, niitä on pahvilaatikollinen. Nuorena minulla oli paljon kirjekavereita, niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin. Thaimaa, Singapore, Australia, Kreikka, Egypti, Englanti. Osaa en muistanut ollenkaan. Intensiivisimmät kirjeenvaihdot minulla oli turkulaisen Take That-fanin ja irlantilaisen DC-fanin kanssa. Hiton pitkiä kirjeitä.

Oli outoa olla kotona lauantai-iltana. Yleensä kun minulla on vapaa viikonloppu olen kai olevinaan jossain menossa. Edellisen kerran en ollut elokuussa kun olin flunssassa. Ja vitutti silloin muuten hitosti. No nyt piti vain suck it up koska olin menossa mummolaan sunnuntaina. Ja sielläkö ei muka krapulaa suvaita? Äitini ei suvaitse... Nyt sitten juhlistin lauantai-iltaa katsomalla mäkihyppyä ja Uuno-elokuvan.

Lauantain ja sunnuntain välinen yö oli aika kamala. Menin myöhään nukkumaan ja sitten sain vain kohtauksia. Kahden aikaan yöllä luovutin ja nousin ottamaan orapihlajapillerin. Sitten jossain vaiheessa aamua, kun oli vielä pimeää, Olle herätti minut naukumalla, kävelemällä päällä ja yrittämällä syödä hiuksiani.

Ei kommentteja: