31. joulukuuta 2013

Joulu 2013

Lauantai 21.12. Kaksi vuotta olin odottanut tietynlaista pikkujoulua, tietty mekko päällä ja tonttulakki päässä. Puikkarissa ei ollut ketään. Tiedän tasan tarkkaan rajani, join vähemmän kuin normaalisti ja silti oksensin. Siis siihenkään ei voi enää luottaa.


Aatonaattona käytiin katsomassa elokuva Gravity 3D, halusin nähdä sen koska sitä on niin kovasti kehuttu. En välttämättä tajua miksi.

Jouluna minulla oli ihan liikaa ruokaa syötävänä: 3 kilon porkkanalaatikko, 3 kpl 700 gr rosollia, kinkkua äidiltä ja olin vielä ostanut lisäksi kilon Lidlistä.

Kissojen joululahjat, piipittävät kissanminttuhiiret olivat pettymys. Ne kiinnostivat kissoja aika vähän. Kali sentään vähän kännäsi.



Ostin itselleni lahjaksi Yves Rocherilta kaakaon ja vadelman tuoksuisen setin, koska vadelma (ja mansikka) ovat suosikkituoksuni kosmetiikassa. Luulin että tuossa setissä olisi kaikki tuon sarjan tuotteet, mutta eipä olekaan, ainakin kimaltava suihkugeeli puuttuu vielä. Mutta väliäkö hällä kun tuoksu on liian voimakas ja aika kamala.


Toivoin (vaadin) ja sain lahjaksi Cluedo-lautapelin. En ollut koskaan pelannut sitä vaikka olin halunnut pitkään. Siinähän ratkotaan murhaa: Kuka tappoi, missä huoneessa ja millä murha-aseella? Kiva peli, muistuttaa aika paljon Pekingin mysteerejä. Ollekin olisi halunnut pelata.



Muita lahjoja. Ostan aina itse itselleni raaputusarvan.


2 kommenttia:

Marsa kirjoitti...

Mun kissat ainaki tykkäs näistä ihan hirveästi :)

http://www.zooplus.fi/shop/kissat/lelut/kissanminttulelut/345538

Bella kirjoitti...

Kiitos vinkistä, pistän mukaan seuraavaan tilaukseen.