27. toukokuuta 2015

Videoesittely: Katkerat jäähyväiset Kostolle?

Elikkäs olen tehnyt nyt kaksi jäähyväisvideota Kostolle. Jo pitkään ennen virallista tietoa Koston loppumisesta minulle oli selvää että tekisin jäähyväisvideon Rihannan biisistä "Farewell", ja sen videon esittelinkin jo aiemmin.

Mutta sitten oli Fanforumilla havaittavissa "pientä" katkeruutta Nemily-fanien keskuudessa. Ja siellä oli myös tämä allaoleva katkeran fanin tekemä katkera kuva. Nämä inspiroivat minua tekemään tämän nyt esittelyssä olevan videon. Kun Koston viimeinen jakso oli tiedossa USA:ssa sunnuntaina, tein tämän videon ensimmäisen version aikavälillä perjantai-lauantai. Eli materiaalista puuttui periaatteessa enää vain viimeinen jakso.




Sitten jätinkin videon hautumaan viikoiksi. Se oli niin lähes valmis, mutta siihen nähden tiesin sen vaativan vielä ihan liikaa töitä. Paljon placeholdereita. Ja on niitä ainakin yksi tai kaksi vieläkin jäljellä. Mutta olen silti ihan tyytyväinen lopputulokseen. Biisinä on Robbie Williamsin "No regrets", josta olen aina tykännyt.



Kuva on videon ensimmäisestä luonnoksesta.


Nemily lähes tapahtui. No toisessa todellisuudessa sitten.

Ei kommentteja: