3. marraskuuta 2016

Zooplus-mysteeri ratkesi

Olin kai taas liiankin kärsivällinen. Kun ihmettelin että missä Zooplus-tilauksen viimeinen paketti oikein viipyy, seurasin tilannetta vain Postin sivuilla, missä paketti ei tietenkään koskaan näkynyt.

Vasta myöhemmin katsoin myös DHL:n seurantaa, ja sen mukaan paketti ei ollut edes lähtenyt matkaan. Ja kun mitään edistystä ei ollut tapahtunut viikkoon laitoin viimein Zooplussalle viestiä.
Ja kappas vaan, kuulemma se murheenkryyni-paketti oli palautunut takaisin Zooplussalle. Se siis selittää mystisen "kiitos palautuksestasi"-viestin jonka sain Zooplussalta.

Mitenhän olisi oikeasti käynyt jos en olisi kysellyt paketin perään? Mitään rahapalautusta en ole saanut minnekään. Olen tarkistanut Zooplussan, Paypalin ja pankkitilin.

Nyt sain sitten vaihtoehdoiksi valita joko paketin uudelleenlähettämisen tai rahojen palautuksen. Valitsin ensiksimainitun.

Saa nähdä mitä tästä nyt tulee. Lähetetäänkö paketti? Saanko sen seurantanumeron? Milloin paketti on perillä? Hitto jos sen joutuisi hakemaan postista.

Kali on kiva kissa. Yhtenä päivänä tällä viikolla se istui keittiön pöydällä odottamassa aamupala-tarjoilua. Yhtäkkiä se ryntäsi hirveällä vauhdilla kantokoppaan - OKSENTAMAAN. Miksi Kalin pitää aina tuhota oksennuksellaan se paras ja turvallisin makuupaikka? Esimerkiksi Tapsa ei koskaan tee niin. 


Ollesta on aivan liian monen vuoden tauon jälkeen tullut taas sylikissa. Tai no, kipeän mahan päällä makaaja-kissa, kun syliin ei mahdu.


Pitäisiköhän Tapsalle ostaa oma lämpöpeti ettei tarvitsisi tyytyä kaapelimodeemiin? Tai patteriin.

Ei kommentteja: