14. maaliskuuta 2011

Latz lahjat keräilykampanja on huijausta

Lähetin yli 2 viikkoa sitten keräilymerkkejä Latz lahjat-kampanjaan. Arvomerkkejä oli kertynyt lähes 50 kappaletta, laskin ne. Ohjeen mukaisesti laitoin mukaan oman keräilynumeroni sekä sähköpostiosoitteeni. Varmuuden vuoksi laitoin kuoreen myös lähettäjän osoitteen. Keräilymerkit eivät ole vieläkään kirjautuneet tililleni.

Lähetin Purinalle viestin ja kysyin miten kauan merkkien kirjautumisessa pitäisi kestää. Vastaus: Pisteet päivitetään tileille kerran viikossa, joten niiden pitäisi näkyä pistetilillä 1 - 2 viikon kuluessa arvomerkkien lähettämisestä.

Siis lähes 50 merkkiä meni hukkaan, ei niitä tule enää tilille.

Keräilymerkkieni määrä järkytti minua. Toki kissani syövät yhteensä kaksi pussia Latzia päivässä mutta silti. Halpismerkeistä juuri Latz on se joka maistuu kissoilleni parhaiten, on oikein herkkua. Joten vaikka tämä kampanjapaska vituttaisi kuinka aion silti jatkaa Latzin ostamista.

Pisteilläni olisin halunnut tämän kissanhuovan. Tai muutaman...


PS. 12 pussia Latzia = 1 keräilymerkki

12 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

moikka. itse olen tyytyväinen latz kampanjaan, tosin pisteet ovat kirjautuneet tilille n. 4 viikkoa siitä kun on lähetetty latzille ja tavarat on kaikki tullut mitä on pitänytkin. Nyt on tilauksessa tuo kissan huopa. Toivon kovasti, että sunkin piste asia selviää.

Bella kirjoitti...

Pitänee siis odotella kärsivällisesti.

Anonyymi kirjoitti...

Myös mulle on tullut pisteet tilille ja sain juuri tuon samanlaisen huovan :) Mutta monta viikkoa siinä sitten menikin.

Bella kirjoitti...

Minullekin saapui juuri eilen Latz-huopa.

Anonyymi kirjoitti...

Maaliskuusta asti odottanut, ei näy ei kuulu lajhaa. Olen ollut yhteydessä firmaan, ovat pahoitelleet ja luvanneet lähettää lahjan. Olen todella pettynyt ja tunnen tulleeni huijatuksi. Aion tarkkaan katsoa, etten osta kyseisen firman tuotteita ja kehoitan muita tekemään samoin.

Anonyymi kirjoitti...

Täälläkin varmaan jo useampi kuukausi odoteltu pisteitä tilille. Ei vain näy. Oli se 45 merkkiä ja olisin halunnut kehyksen ja huovan, mutta minkäs teet ku ei vaan pisteitä tilillä näy. Kyllähän tuo vähän päähän ottaa.

Bella kirjoitti...

Miksei tätäkin kampanjaa voinut toteuttaa nykyaikaisesti? Olisivat ottaneet mallia esim. Lambista: Pakkauksessa on koodi joka syötetään itse nettisivulle. Ei enää mitään turhia postitse lähettämisiä nykyaikana, pliis!

Anonyymi kirjoitti...

Joo, kyllä tuo suututtaa kun kerää merkkejä ja sitten lähettää jotta saisi kissalle mainoshuovan. Lähetin merkit 15kpl 3 viikkoa sitten, eikä vieläkään näy tilillä. Ja nyt sitten ne huovatkin on loppuneet. Merkkejä ei enää saa lisää näin loppuvuodesta jotta voisi yrittää essua. Huijausta tuollainen. Vaihdan nyt kyllä kissalleni toisen merkkkistä ruokaa.

Anonyymi kirjoitti...

muistatko vielä yhteystiedot tuon kampanjan osalta kun itse en löydä niitä enää mistään.. Jos sulla on jossain ylhäällä, niin laitatko tänne? Itsekin nimittäin oon oottanut lahjoja jo 4 kk ilman mitään ja niitä merkkejä oli kans melko määrä, lähemmäs neljäkymmentä ja ajattelin et jos pientä palautetta laittas.. harmittaa kun keräämällä kerää ja niinku sanoit, sit tulee huijatuks eikä saakaan mitään.

Bella kirjoitti...

Ite laitoin sähköpostia: kuluttajapalvelu@purina.nestle.com

Anonyymi kirjoitti...

kiitti! laitoin postia menemään, katotaan tuleeko vastausta ;)

Anonyymi kirjoitti...

Samaa mieltä, että huijausta on. Olen viime joulukuusta odottanut, ja sähköpostia lähettänyt, mutta mitään ei ole tullut. Nyt jo maaliskuu.