30. toukokuuta 2006

Jaahas. Eräs tyyppi sitten sanoi minulle eilen että olen "paras ihminen jonka hän on koskaan tuntenut". Hemmetin mielenkiintoista. Miksi ihmeessä hän sanoi noin juuri nyt? Ennen olen hänen mielestään ollut vain "yksi parhaista", miten minusta nyt yhtäkkiä on tullut paras? Taisi jotain vain unohtua... Kyseisellä ihmisellä kun pitäisi olla nykyisessä elämässään ainakin yksi minua rutkasti parempi ihminen. Tarkemmin ajateltuna tuo kuulosti melkein jäähyväisiltä... Ei kai sentään.

Sakua koskevat uutiset ne muuttuvat aina ihan päinvastaisiksi joka päivä. Varmaa taitaa olla vain se, ettei mikään ole tällä hetkellä varmaa. Toivossa on hyvä elää jne.

Ruokaa laittaessani rupesin ihmettelemään mitä kukkakaalissa oleva punainen väri on, jonkun kynsilakkaa vai vertako? Meni hetki ennen kuin tajusin että se oli minun vertani. Ja vielä kauemman aikaa meni ennen kuin löysin haavan sormestani. Siivotessani huomasin että sitä verta olikin sitten joka puolella, kivaa.

Kasarin lasikansi hajosi ja nyt pelkään että ruoan seassa on muovia. Ikään kuin en tukehtuisi jo muutenkin.


Eilen tekemäni Personal DNA-testin mukaan minä olen reserved thinker.
Hyvin mahdollista.

Ei kommentteja: