15. maaliskuuta 2012

Vituttaa

Nykyään minua vituttaa aina. Olen ajatellut sen johtuvan vain luonteesta, mutta kuulemma esimerkiksi kilpirauhasen vajaatoiminta ja muut vastaavat shitit voivat aiheuttaa ärtyneisyyttä ja aggressiivisuutta.


Nykyään ratkaisuni kaikkiin maailman idiootteihin paskaihmisiin olisikin aika radikaali. Sillä listalla ovat esimerkiksi republikaanit, abortinvastustajat ja koulukiusaajat.




Oikeasti: Kuinka iso osa maailman mielenterveysongelmista johtuu (koulu)kiusaamisesta? Kuinka suurta osaa luuseroinnistani ja ihmisvihastani voin syyttää sitä että olen koulu- ja elämäkiusattu? Johtuuko miesvihani siitä että nimenomaan pojat kiusasivat minua? Olisiko minusta muka tullut ns. jotain jos muut ihmiset eivät kohtelisi minua kuin paskaa? Olisinko tehnyt elämälläni jotain, olisinko opiskellut?


Toinen syy raivolleni on se että minuun koskee suurimman osan ajasta. Miksi se perseeseen ammuttu karhu on niin äkäinen? Koska siihen sattuu. En tajua miten jotkut pyhimykset pystyvät jatkuvista kivuista huolimatta olemaan... ystävällisiä sieluja. Oma mokani tietysti kun en halua syödä särkylääkkeitä kuin karkkia joka päivä.


Kävin maanantaina lääkärissäkin mutta se reissu oli tasan niin turha kuin arvasinkin. Sain toki lähetteen KYSiin endometrioosiepäilyn takia, mutta en tule sinne menemään. Ensinnäkin lääkärin mielestä on epätodennäköistä että minulla on endo, eli vaan huvikseen on kaikki sen oireet. Olen toki antanut itseni ymmärtää jo noin vuosikymmeniä sitten että ainoa varma tapa diagnisoida endo on leikkaus. Ja vaikka endo olisikin niin "hoitona" olisi e-pillerit. Ja niitähän minä en ala syömään sivuvaikutusten takia, joita minulla on tarpeeksi ilmankin. Olisikohan lekuri kaupitellut pillereitään yhtä innokkaasti jos olisin kertonut että minulla on ehkä ollut tia-kohtaus?


Hukkaan siis meni sekin 76 euroa. Sain peräti Burana-reseptin! Pitäisi kai mennä endokrinologille mutta ei huvittaisi tuhlata lisää rahaa eikä noita kai Kuopiossa edes juurikaan ole. Haluaisin todellakin tiettyjä verikokeita: Kilpirauhanen, lisämunuainen, ferritiini ja muita. Jaa minäkö muka luulosairas? No tiettyjä juttuja ei pysty vain kuvittelemaan kun ne näkee ihan silmillä. Tajuan nyt ettei mikään oireeni voi johtua minkään vitamiinin puutteesta vaan syyt ovat syvemmällä.

Mikäpä tänään vituttaa? Ei ollut tarkoitus mennä Lidliin mutta huomasin eilen paperimainoksessa vaaleanpunaisen kissapussilakanan. Lidl on nykyään niin paska ettei nettisivuilla tai mainoslehdessä kerrota kaikkia erikoiserätuotteita. Pitää arvailla mitähän noiden lisäksi olisi myynnissä. Nyt on taas myynnissä pohjoismaiden ruokia, jota olin odottanut pitkään sikasipsien vuoksi, mutta eipä niitä ollut mainoksessa.

Menin Lidliin. Ja kappas vaan kun hyllyssä oli paikka ja lappu "pekonisipseille"! Mutta tyhjää oli täynnä. Teki ihan mieli kysyä myyjältä onko ne myyty tunnissa loppuun. Viimeksihän niitä oli myynnissä viikkokausia, kun kukaan muu kuin minä ei niitä ostanut. Niitä olisi siis pitänyt olla nyt, mutta jostain syystä ei. Varmaan tulevat joskus myöhemmin. Rupesi pikkusen vituttamaan tuommonen mokailu ja epäluotettavuus.

Kesäkurpitsan hinta oli 50 senttiä kalliimpi kuin lähikaupassa, joten päätin mennä sinne. En halunnut raahata pussilakanapakettia mukanani, joten jätin sen ostamatta. Ostin ainoastaan yhden purkin jugurttia.

Lähikaupassa oli outoa se ettei Pirkan luomumeetvurstia ollut, ei edes paikkaa sille. Pelottaa jo että sen valmistaminen on lopetettu. Eikä tietenkään ollut kananmunien 15 kpl:een pakkauksia. Nykyään ainut paikka josta niitä varmasti saa on S-market. Kuulemma viimeistään pääsiäisenä iskee kamala kananmunapula, ihan niin kuin jouluna voipula, ja minä kuolen nälkään. Voin voi ehkä korvata jollain muulla rasvalla mutta kananmunia ei voi korvata millään.

South Parkin 16. kausi alkoi USA:ssa. Täyttä paskaa, taas. Taso on tippunut niin ala-arvoisen paskan puolelle että oksettaa. Onneksi on sentään muistona vanhat hyvät marsuajat.

Ei kommentteja: