22. maaliskuuta 2012

Kilpirauhasen vajaatoiminnan oireita?

Minulla on ainakin 28 kilpirauhasen vajaatoiminnan oiretta tältä listalta. Toki luulosairaus on todennäköisempi vaihtoehto? Ykkösjuttuhan on nimittäin se että vain lihavalla voi olla vajis.

Joitakin oireita en voi "ruksia" vaikka ehkä niistä kärsinkin. En vaan pysty ajattelemaan että ns. aivosumu eli suoraan sanottuna tyhmyys johtuisi jostain muusta kuin siitä että minä vaan nyt olen tämmöinen. Voisiko ihan kaiken takana olla muka sairaus? Eikö keskittymiskyvyttömyyteni syynä olekaan tämä nykyinen tietoyhteiskunta?

Minä kun en ole aina ollut ihan näin tyhmä tai ihan näin keskittymiskyvytön... Vaikea uskoa että joskus pärjäsin koulussa. Viime syksynä yritin aloittaa opiskelua uudelleen ja jaksoin noin viikon.

Eikö jatkuva vittuuntuneisuuteni ihan kaikkeen johdukaan siitä että minä nyt vain olen katkera keski-ikäinen akka? Voiko muka sairaus tehdä ihmisestä täyden perseen?


Olen muistanut mittailla lämpöäni vasta parina aamuna, tulos 36-36,2. Ei mielestäni mitenkään alhainen lämpö mutta "gurujen" mielestä vajaatoiminnan merkki.

Minulle oli uusi tieto sekin että kilpirauhasen vajaatoiminta voi aiheuttaa masennuksen lisäksi jopa psykoosin.

Kilpirauhasblogi

Ei kommentteja: