5. huhtikuuta 2011

Ruisleipä on myrkkyä

Ruisleipäkö muka terveysruokaa? Tekisi mieli itkeä tuon artikkelin takia. Tuollaista valheellista ja sairautta aiheuttavaa paskaa suomalaisille yhäkin syötetään. Todellisuudessa ruisleipä on monelle ihmiselle lähestulkoon myrkkyä.

Minutkin ruisleipä lähes tappoi. Ja keliakiaahan minulla EI ole, se on tutkittu juttu. Elämäni pahimmat oireet olen saanut ruisleivästä, minulle se on siis jopa pahempi myrkky kuin sokeri.

Kun jätin ruisleivän pois ruokavaliostani lihoin 40-kiloisesta normaalipainoon. Nykyisestä terveestä olotilastani saan kiittää vain sitä että lopetin viljojen ja sokerin syömisen. Onpa ihanaa kun henki kulkee.

Kirja: Vaaralliset viljat

Toinen yhtä naurettava kirjoitus:
Voi ei kuulu terveyttä edistävään ruokavalioon
Minä olen eläin enkä kasvi, siksi käytän eläinrasvoja. En tule ikinä tajuamaan millä logiikalla teollisesti käsitellyt kasvirasvat olisivat muka ihmiselle hyväksi.

Molemmat jutut pitäisi kirjoittaa juuri päinvastoin että alkaisi olla hippunen totuuttakin mukana...


Minähän en juo maitoa, mutta...


Fingerpori

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Millä sitten korvaat ruisleivän? Tai siis mitä sit kantsis syödä, jos jättää ruisleivän pois?

Bella kirjoitti...

Vuosiin en käyttänyt mitään leivänkorviketta, nykyään syön mantelileipää.

Leivän voi korvata esim. maustamattomalla jugurtilla, pähkinöillä jne. Ateriamatriisi

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos!