8. elokuuta 2021

Suomen Posti mokailee

Alkaa pikkuhiljaa mennä hermot Suomen Postin toimintaan. Tai oikeastaan suoraan sanottuna tekisi mieli itkeä.

 

Tein tilauksen Saksan Amazonista ja kaiken hyvän lisäksi maksoin epätoivoissani postikulujakin peräti 25 euroa, tuotteesta jonka tekeminen on lopetettu ja jota ei saa enää juuri mistään.

 

Kun paketti saapui Suomeen sain ilmoituksen että tulehan hakemaan tämä pakettisi täältä Jyväskylän R-kioskilta!

 

Tein valituksen ja paketti saatiinkin lajiteltua Kuopiossa. Sitten kului epäilyttävän monta päivää ja aavistin jo pahaa. Sitten sainkin taas viestin että tulehan hakemaan pakettisi Jyväskylän R-kioskilta! Taas.

 

Valitin taas asiasta ja asiakapalvelija lupasi ja vannoi että hoitaa asian nyt varmasti kuntoon. JA PASKANMARJAT. Olen nyt tällä toisella Jyväskylän keikalla valittanut asiasta jo KOLME kertaa ja paketti on edelleen sitkeästi Jyväskylässä. Viimeksi tänään sain viestin että haehan pakettisi jo pois Jyväskylän R-kioskilta.

 

En tiedä mitä enää voisin tehdä. Tässä käy nyt siis niin että paska posti lähettää kallisarvoisen pakettini takaisin Saksaan. En saa tarvitsemaani tuikitärkeää tuotetta ja maksoin turhaan postikuluja 25 euroa. 

 


 

 

Olen aiemmin lukenut vastaavista tapauksista mutta eipä ole aiemmin osunut omalle kohdalle.

 

Päivitys 11.8: Neljännen valituksen jälkeen paketti lähti viimein matkaan vain palatakseen Jyväskylään KOLMANNEN kerran.

 

Päivitys 17.8: Ihmeiden aika ei ole ohi! Valitin asiasta taas eilen kun paketin viimeiseen säilytyspäivään Jyväskylässä oli enää vain kaksi päivää aikaa. Asiakaspalvelija lupasi laittaa paketin selvitykseen, ja luulin sen menevän Helsinkiin sitä varten. Tänä aamuna ennen puoli kymmentä ovikello soi ja paketti saapui perille KOTIINKULJETUKSELLA! Oletin että sitä ei olisi, ja siksikin olin stressannut asiasta viikkokausia.


Ei kommentteja: