17. helmikuuta 2017

Ystävänpäiväkin oli

Vaikkei minulla ystäviä olekaan.


Oli ihan kivaa käydä viime lauantaina pitkästä aikaa ulkona syömässä. Olin halunnut tehdä niin jo pitkään mutta eihän sitä jaksa. Käytiin taas BowlDinerissa koska jostain syystä tykkään siitä. Ja vaikka otin pari drinkkiä kolmen kuukauden tauon jälkeen niin tällä kertaa ei iskenyt kuolettavaa rytmihäiriötä.


Nyt kun kaikkialla on peloteltu noroviruksella niin pelkään että jokainen "normaali" endon aiheuttama vatsakipu tai oksetus on sitä. Sairastin noron joskus yli kymmenen vuotta sitten enkä haluais ihan heti uudestaan.

Meillä on ilmainen kokeilu Viaplaystä ja olen katsellut mm. suosikkijaksojani South Parkista. Ja niitähän ovat ainakin Death, Pinkeye, Spookyfish, kissajaksot, marsujaksot, Cartman joins NAMBLA, You got f'd in the A, Woodland critter christmas, The return of Chef, Make love not Warcraft, Stanley's cup, The snuke, Pinewood derby, You have 0 friends, You're getting old, I should have never gone ziplining.

Supernaturalista olen katsellut niitä jaksoja joita en ole nähnyt, ja niitähän on paljon. Harmi vaan ensinnäkin että aloitin katselemisen väärästä kohti (olis pitänyt olla s6e2 niin otinkin s7e2) ja toisekseen välillä on välissä joitakin jaksoja tai joiden osia olen jo joskus nähnyt, ja muisti saattaa palailla pätkittäin jossain vaiheessa jaksoa.

Ei kommentteja: