21. helmikuuta 2017

Käsi kipeytyi kaatuessa

Tänä talvena olen nyt kaatunut kolme kertaa. Ensimmäisen kerran marraskuussa portaissa jolloin nilkkaan sattui. Toinen viikkoja myöhemmin satutti samaa nilkkaa. Nyt viime viikonloppuna kun lunta satoi jäisen maan peitoksi niin hengenvaarallista oli. Kaaduin vaikka olin tosi varovainen, ja toisenkin kerran oli lähellä. Ei varsinaisesti sattunut mihinkään, mutta seuraavana päivänä ihmettelin miksi oikea käsi on niin kipeä. Sitten vasta tajusin että sillä kädellähän otin kaatuessa vastaan. No muutkin on kaatuilleet. Ja kännykkä oli kädessä minullakin :D


Kylläpä olikin erityisen palkitsevaa pestä lattiat viime viikolla. Jo heti kohta oli kusta, paskaa ja oksennusta ympäriinsä. Ei mene koskaan hermot kissoihin, ei suinkaan. Uusi mattokin oli paskarantu-vapaa noin viikon. Kissathan kiehnäsivät heti innoissaan uudella matolla. En ymmärrä, eihän sitä oltu kissanmintussa uitettu.


En tajua paria asiaa Walking Deadissa. Miten nyt paljastuu joka päivä uusia isoja selviytyjäryhmiä samalla pienellä alueella? Missä lie piilotelleet aiemmin. Ja miksi kaikki alistuvat Neganin vallan alle eivätkä vain lähde jonnekin muualle, helvetin kauas Neganista? Niin minä tekisin. Enkä pidä siitä että Daryl valehteli Carolille, vaikka sille olikin perusteltu syy.


Katsottuani aamulla Walking Deadin jakson näin sitten unen siitä. Lensimme Darylin kanssa Neganin leirin yli, ja tiputin sille paskiaiselle viestilapun. Myöhemmin muutin Carolin lähistöllä olevaan mökkiin.


Toisessa viime yön unessa olin poliisikoulussa ja työharjoitteluani ohjannut naispoliisi vihasi minua. Hän ei ymmärtänyt miksi en syönyt kahviaikaan mitään (viljaton ja sokeriton ruokavalio). Hän oli laittomasti käynyt katsomassa terveystietojani ja ihmetteli miksi syön allergialääkkeitä vaikka minulla ei ole allergioita (ihon kutinan takia).

Ei kommentteja: