8. elokuuta 2016

"Kuolet tänään endometrioosiin"

Parisen viikkoa sitten tuli nähtyä muutama aika mielenkiintoinen uni. Stephen Kingin kirjan Se mukaan unet ovat "henkisiä pieruja".



Ensimmäisessä unessa yritin etsiä Supernaturalin enkeli-Castielielle talvehtimispaikkaa. Hän oli valinnut turhan vilkasliikenteisen paikan, ja opastin hänet sitten kellarikerrokseen portaiden alle. Myöhemmin samassa unessa kohtasin menneisyydessä Hitlerin, ja kerroin hänelle että hän tulisi tappamaan miljoonia ihmisiä.

Toisessa unessa lapsena tädiltäni joululahjaksi saamani vaaleanpunainen koriste-esine muuttui eläväksi. Sen silmät alkoivat liikkua ja seurata minua. Se sanoi että "kuolet tänään endometrioosiin". Myöhemmin se oli muuttunut elokuvien tappajanukke Chuckyksi. Suljin sen muovipussiin, ja se yritti viillellä minua veitsellä muovin läpi. Syytän tästä unen osasta videota jonka olin katsonut edellisenä päivänä.

Kolmannessa unessa olin aluksi Myytinmurtajien kuvauksissa korkeassa nosturissa, mutta sitten viimeisen Labyrintti-elokuvan jossa hyppäsin liikkuvan junan päältä viereisen rakennuksen katolle. Menimme kuvausporukan kanssa Kuopion torille, missä luin tekstitv:ltä että Dylan O'Brien on kuollut. Labyrintti-näyttelijät ihmettelivät miksi eivät olleet saanet tietoa asiasta, mutta totesivat sitten olleensa katvealueella, ja nyt puhelimet alkoivatkin tulla täyteen viestejä.

Kun Dylanin kuolema nyt siis varmistui todeksi, minä aloin itkeä ja parkua ja heittäydyin mahalleni makaamaan torille. Lähestyvä pingviinilauma tunsi tuskani ja halusi auttaa jotenkin. Kaksi ensimmäistä pingviineistä oksensi viereeni ruokaa kieltelyistäni huolimatta. Aiemmin minulle rakkautensa tunnustanut Myytinmurtajien Tory tarjoutui viemään minut pingviineiltä turvaan torin laidalla keilatalossa sijaitsevaan kotiinsa. (tosielämässä suosikkejani Myytinmurtajista ovat Jamie ja Grant)

Ei kommentteja: