11. tammikuuta 2009

Mutsi on lehmä

Eilen oli vuorossa biletystä pitkästä aikaa. Ilta loppui lyhyeen Sherryn taudin takia. Köhä on hirmuinen vielä kahden antibiootti-kuurin jälkeenkin. Kotona olin jo yhden jälkeen ja söin sitten nälkääni paljon meetvurstia. Krapula ei ole ollut kovin paha, ei ole oksettanut ollenkaan. Join ihan liikaa light-siideriä ja -lonkeroa ja sain totaalisen yliannostuksen makeutusaineita, hyi hitto. Loppuillan joinkin pelkkää vodkaa.

Aluksi menimme Gloriaan jossa Sherry lauloi karaokea. Kuulemma Anturan karaokessa olisi biisi jonka haluan ehdottomasti laulaa, eli Anastacian Everything burns. Pitäiskö tässä ruveta harjoittelemaan tai jotain? Olin varma ettei tuota biisiä ole missään.

Sitten mentiin Sawoon jossa tanssittiinkin jonkin verran. Kotiin lähtiessä Sherry halusi välttämättä kävellä kotiin jotta saisi happea. Minä suhasin törkeästi taksilla.

Nyt pitäisi sitten yrittää löytää uusi omistaja yhdelle Sherryn kissoista. Luna tarvitsee rauhallisen kodin jossa se on ainoa kissa. Eli se olisi sopiva kisu yksinäiselle vanhemmalle ihmiselle.

Bella, Brady ja Tara.


Ja tärkeintähän on kertoa aina ja kaikkialla kaikille että minulla on lehmä nimeltä Mutsi! Jopa omalle mutsille, hmm... Olisi tosin ollut paljon tärkeämpääkin kerrottavaa mutta jänistin. Olen kana. (niitäkin mulla on monta) Mutta ehkäpä Lambi on sittenkin paras.

Giggelin ottamia kuvia:







Jaahas. Youtube sitten poisti katsotuimman videoni. Ennätykseni on nyt 85 888 katselua. Ihme ettei koko tiliä poistettu, sillä tuo oli jo toinen poistettu video ja aiemmin silloin on lähtenyt myös tili. Fox on taas poistoretkellä, tosi järkevää.

Ei kommentteja: