27. marraskuuta 2006

Eilen nukuin niin pitkään kuin sielu sieti (puoli yhteen) ja sehän kostautui heti. Viime yönä olin valveilla vielä puoli kolmen aikaan. Herätessä olinkin tooosi virkeä ja jalka nousi kepeästi... Toivottavasti ei sada lunta vielä muutamaan päivään. Eilen haaveilin jopa siitä että lähtisin tänään shoppailemaan, mutta tiesin kyllä että haaveeksi se jäisi. Olen etsinyt itselleni pipoa jo monta vuotta mutta mieleistä ei ole löytynyt (enhän ole hidas?). Viime aikoina olen alkanut vakavasti harkita sitä vaihtoehtoa että tekisin pipon itse, varsinkin kun tarpeeksi yksinkertaisia ohjeita löytyy. Langan pitäisi kyllä ehdottomasti olla täyttä puuvilla tai jotain, tippaakaan villaa ei otsa kestä. Pitäisi ostaa myös nahkahanskat, kun jäivät tilauksesta tulematta. Ja kaikkea muuta kivaa? Olen lahjonut itseäni jo ihan liikaa "joulun kunniaksi".

Tajusin jopa että ensi viikolla on hammaslääkäri. Saan sitten tietää milloin on tuomiopäivä... Niinköhän selviän siitä hengissä? Epäilen kovasti. Työnteko tulee ainakin olemaan tosi vaikeaa kipeänä ja syömättömänä. Minulla ei ole varaa laihtua. Olen yrittänyt miettiä joitain mahdollisimman kaloripitoisia mössöruokia. Kermaa suoraan purkista?

Katos ihmettä. Onnistui jopa Musta torni-kirjan lainan uusiminen. Hyvä niin, sillä olen vasta sivulla 215/867. Pitäisi skarpata. Olisi lisäksi vielä kolme muutakin kirjaa luettavana.

Janne Ahosella oli todella onnistunut maailmancup-kauden avaus viikonloppuna. Ensimmäisessä kisassa meinasi kaatua ylämäessä ja oli 55. Toisessa kisassa kaatui alastulossa, mutta ei onneksi loukkaantunut.

Saku Koivu juhli viime torstaina 32-vuotissynttäreitään ja teki tehot 1+1 Montrealin jatkoajalla 2-1 voittamassa pelissä. Kapu rocks forever.

Image Hosted by ImageShack.us

Titanic2-leffan traileri on mainio.

Ei kommentteja: