16. helmikuuta 2021

Mikä Zooplussaa vaivaa?

Viimeksi oli "hiukan" vaikeuksia Zooplus-paketin kanssa kun toimittajana oli Postnord.

 

Nyt tein uuden Zooplus-tilauksen ja saamani alennuskoodi ei toiminut. Valitin asiasta asiakaspalveluun ja kuulemma koodi toimisi vain zooplus.comissa, koska olen siellä alunperin rekisteröitynyt Zooplussaan. Ihmettelin siinä sitten että miksi alennuskoodin sisältäneen sähköpostiviestin linkit vievät zooplus.fi-osoitteeseen ja miksi kaikki aiemmin saamani alennuskoodit ovat toimineet zooplus.fissä? No ilmiselvästi joku on mokannut, enkä se ole minä. Ärsytti varsinkin kun tuli uusi viesti otsikolla "alennuskoodisi vanhenee!" No varmasti vanhenee kun ei sitä voi käyttää.

 

Jokin Zooplussalla nyt mättää kun eivät saa tungettua pakettejaan postille kuljetukseen niin kuin normaalisti. Aikaisempi tilaus tuli tosiaan Postnordilla ja nyt toimittaja on GLS. Siis mikä hiton GLS? Googletus kertoi heti ensimmäisenä "kivan" tiedon: GLS ei kotiinkuljeta paketteja Suomessa. Että siinä sitä sitten hakemaan jostain hornasta yli 30 kilon pakettia ilman autoa? Not. No onneksi Zooplussan sivuilla lukee näin:

 

GLS ei tee kotiinkuljetuksia. Takaamme kuitenkin toimitusehtojemme mukaisesti yhden kotiinkuljetusyrityksen jokaiselle paketille, joten mikäli toimittajana on GLS, voit tilata kotiinkuljetuksen suoraan Postilta. Postin kuljetusmaksu on 11 € ja hyvitämme sen kuittia vastaan.

 

Saapa nähdä miten toimii ja hyvittävätkö oikeasti.


On aika hirveää olla näin riippuvainen nettikaupasta, mutta en tiedä mitään muuta kauppaa josta saisi esim. käyttämääni kissanhiekkaa. Ja esim. Mustin ja mirrin valikoima on surkea, tilaan sieltä vain kuivaruokaa (Orijen).

 

Ps. Huomasin nyt että verkkokauppa.com myy käyttämääni kissanhiekkaa, mutta postikulut on vaivaiset 18 euroa.

Ei kommentteja: