5. elokuuta 2009

Vampyyrituhkimo

Tein eilen ensimmäisen kerran jotain Karpin keittokirjasta, nimittäin juustoleipäsiä. Namia. Piti tosin sen takia raahautua lähikauppaan kun minulla ei ollut leivinpaperia.

Eilen sain töissä valituksia. Tietysti idiootin vakituisen työntekijän tekemän virheen takia. Se tietää minulle taas tulonmenetyksiä, jotka minun pitäisi tosiaan periä siltä vakkarilta! Pistää vituttamaan niin sairaasti. Systeemissä on todella paha virhe kun palkkani pienenee jonkun muun tekemän virheen takia.

Kuten arvata saattoi, Janne Ahonen puhuu paskaa Kuningaskotka-kirjassaan väittäessään hypänneensä haamuhyppynsä krapulassa. Pitäähän kirjaa myydä "paljastuksilla".

Ja jo nyt minulla on se kirja eli Kuningaskotka. Vain kaksi päivää julkaisun jälkeen. Aika nopeaa toimintaa kirjastolta.

Viime viikolla hävetti hiukkasen kun bussikortti paljastuikin bussissa tyhjäksi. Olin elänyt luulossa että siinä oli ennen Särkänniemen reissua jäljellä neljä matkaa, eli olisi pitänyt olla vielä kaksi. Vasta myöhemmin tajusin että yöaikaan kortilta veloitetaan kaksi matkaa kerralla, joten ne neljä menivät Tampereelta palatessa.

Kuriton tuhkimo tekee itsestään vampyyrin...

Ei kommentteja: