20. maaliskuuta 2004

Antarktis...

Tuli pelattua taas Codea (yllätys yllätys). Olin tulostanut vain muutaman ensimmäisen sivun läpipeluuohjeesta, ja jouduinkin sitten pakenemaan saarelta ihan ilman ohjetta. Olen oikeasti yllättynyt että onnistuin pakenemaan sieltä ihan omin avuin. :O

Weskerikin tuli tavattua, punaisine silmineen... Luulisi että Claire olisi saanut pahojakin vammoja siitä höykytyksestä.

Ensimmäinen tyrant oli naurettavan helppo (tyrantiinhan kannattaa käyttää bow gunin powderilla terästettyjä nuolia). Toinen, lentokoneessa oleva, olikin sitten jo vähän vaikeampi. Monet ovat jääneet tuohon kohtaa jumiin, siksi olinkin yllättynyt kun en kuollut. Hilkulla se tosin oli... Olin käyttänyt kaikki parannusvälineet ja olin cautionilla kun laatikko oli viimein valmis. Tyrant iski minua vielä pari kertaa ennen kuin osuin nappiin... Mutta osuinpa kuitenkin!

Nyt Antarktiksella olen haahuillut ilman ohjetta sinne tänne, ja olen ollut koko ajan poisonilla. Tein vielä riskaabelin homman ja tallensin poisonilla ollessani, toivottavasti blue herbejä on vielä jäljellä... Tulostin nimittäin nyt läpipeluuohjeen. Olisi vain pitänyt tajuta ampua nuo myrkyttävät ötökät jo ajat sitten...

Olen siis jo toisella disketillä eli ilmeisesti yli puolenvälin.

Ei kommentteja: