20. tammikuuta 2015

Piru syntymäpäivävieraana

Jokin aika sitten näin unen jossa paholainen osallistui syntymäpäiväjuhliini. Se halusi pelata kanssani peliä. Pelissä sillä oli kolme myrkkykäärmettä jotka se laittoi vuorotellen tulemaan minua kohti. Yksi niistä oli kobra, ja toinen oli kalkkarokäärme jolla oli äänekkään helistimen sijaan hännänpäässä myrkkypiikki. Yksi käärmeistä meni sukastani sisään ja pisti minua.

Viime aikoina on muutenkin tullut nähtyä aika älyvapaita unia, valitettavasti ne useimmiten unohtuvat äkkiä. Mutta viime yön unessa olin lentokoneessa joka teki pakkolaskun mereen. Yritin neuvoa vierustoveria pelastusliivin käytössä; sen saa täyttää vasta kun on päässyt koneesta ulos, muuten voi jäädä loukkuun vedellä täyttyneeseen koneeseen.


Kai parisen viikkoa sitten hurahdin täydellisesti pelin Grand Theft Auto V online-versioon. Pelasin sitä muutamana päivänä jopa lähes kaiken valveillaoloaikani. Mutta sitten tuli stoppi, toisen käden ranne sanoi sopimuksen irti. Rasittavinta sille taisi olla autolla ajaminen tuossa pelissä, kun joutuu koko ajan painamaan kaasua.

On ollut niin hiton kivaa kun ei periaatteessa ole pystynyt pelaamaan eikä olemaan koneella, kun hiirikäsi on niin kipeä. On joutunut käyttämään hiirtä vasemmalla kädellä, niin sitten sekin on kipeytynyt.

Olen niin vanha ja raihnainen. Huonoryhtinen ja koko kroppa niin jäykkä. Jos en ala vähitellen kiinnittämään kunnolla huomiota kehonhuoltoon ja venyttelyyn niin olen nelikymppisenä yhtä vetreä kuin kasikymppiset.

Helmikuussa mennään risteilylle! Ellei iske influenssa tai jokin muu sitä ennen.

Ei kommentteja: