21. syyskuuta 2009

Kaksi painajaista

Viime yön unista ensimmäisessä olin lähdössä toisena päivänä peräkkäin bilettämään. Koska en pystynyt kävelemään kengilläni nopeasti myöhästyin bussista. Olin jo aika lähellä bussipysäkkiä kun bussi posotti ohi.

Yön toisessa unessa nosturilaitteen kuljettaja yritti tappaa minut - sillä nosturillaan. Olin tulossa pyörällä kotiin kun huomasin kulkureittini vieressä nosturin. Ajattelin että on turvallisempaa mennä toista reittiä ja käännyin takaisinpäin. Kaipa siksi nosturinkuljettaja suuttui ja alkoi jahdata minua nosturillaan. Pudotti minut pyörineni rotkoon.

Myöhemmin yritin päästä jonnekin turvaan. Kotiin en voinut mennä. Menin äitini talolle. Roikuskelin sen ulkonurkalla piilossa kuin mikäkin vuorikiipelijä. Nosturimies huomasi missä olen ja yritti pudottaa minut.

Myöhemmin olin talon sisällä asunnossa piilossa. Pimeässä ja hiljaa, kaihtimet alhaalla. Yritin soittaa poliisia apuun, mutta eivät ne oikein ymmärtäneet.

Eilen löysin Amazonista kaikenlaista kivaa. Harmi vaan kun mitään ei lähetetä Suomeen, niin jää esimerkiksi tämä ihanainen muki saamatta.

Ei kommentteja: