22. lokakuuta 2012

Keskivaikea alipaino

46,7 kiloa. Edellisessä työterveystarkastuksessa muistaakseni 52 kg. Työterveyshoitaja vähän kyseli että syönkö minä. Maksa-arvo on kuulemma koholla niin vähän ettei yksikään lääkäri pitäisi sitä minään. Just, annetaan sen vain rauhassa kohota miljoonaan. Eihän sitä voi tietää mikä se arvo on nyt, laskenut vai kohonnut. Sain viimein jäykkäkouristusrokotuksen, edellinen oli vuodelta 1990 ja sehän on voimassa kymmenen vuotta.

Ennakkoäänestin lauantaina kirjastossa. Vasemmistoliittoa.

Olen tyyny. Ollen tyyny.


Joitakin kirjojakin olen kai lukenut.

Unentaidot on kaikista ikinä lukemistani kirjoista eniten typoja sisältänyt. Kirjalla ei tainnut olla oikolukijaa ollenkaan. Ei ole voinut olla. Itse asiasisältöhän on ihan mielenkiintoista. Erikoisinta tietysti on se että huonoja hiilareita haukutaan. Huh huh, mihin tämä maailma on oikein menossa?

Karppaa kevyesti oli minulle pettymys, tykkäsinhän Anna Hallenin edellisestä kirjasta niin paljon että ostin sen jopa omaksi. Liian "hienoja" ruoka-ohjeita. Toki kirjan alun tieto-osio oli hyvä. Kerrottiin mm. mistä voi olla apua nivelsairauksiin: tietysti VHH, omega 3, inkivääri, ruusunmarja ja glukosamiini, magnesium.

Vehnästä luopumalla muutat elämäsi

Sokeri aiheuttaa Alzheimerin tautia

DC lopettaa DTM-sarjassa - olen kai hyväkin fani kun en edes tiennyt hänen olevan siellä

Ei kommentteja: