25. toukokuuta 2007

Viime yönä nukuin semmoisen kymmenen minuuttia, aiku kivaa. Ehdin kyllä siinäkin ajassa nähdä rajun unen. En kyllä ymmärrä aina kun noin käy miten se on edes mahdollista. Ainakin mitä olen lukenut niin siihen univaiheeseen jossa unia nähdään pääsee vasta pitempään nukkumalla. Unessa olin aluksi baareissa metsästämässä naimisissa olevia vaarallisia miehiä. Myöhemmin seurasin jyrkänteeltä alhaalla rannalla OZ-hahmojen välillä käytyä tulitaistelua. Mukana oli myös räjähteleviä tynnyreitä. Herättyäni minun piti pikkuisen aikaa muistella missä olin niitä äskettäin nähnyt. 24-sarjan kauden päätösjaksossa tietysti.

Töissä olinkin sitten kuin humalainen zombie. Törmäilin seiniin ja haukottelin jatkuvasti. Ja jostain syystä haaveilin grillatusta lenkkimakkarasta sinapilla. Näin pupunkin. Viime aikoina niitä on näkynyt paljon, jopa neljä kerrallaan.

Viime yönä oli töllössä X-Files leffa Fight the future. Olen nähnyt sen vain kerran kokonaan, aikoinaan teatterissa. Ja siitä asti yksi kohta on vaivannut minua, enkä tälläkään kertaa nähnyt sitä. Pitää etsiä se leffa käsiinsä.

Hmm. Miksi ihmeessä minun juttujani on tänne eksynyt?

Image Hosted by ImageShack.us

Ei kommentteja: