14. toukokuuta 2007

Kävinpäs aamulla vaihteeksi työkkärissä. Miksi kolme kuukautta kuluu aina yhdessä hujauksessa? Olin tälläkin kertaa ajoissa liikkeellä ja pääsin sisään viidentenä. Tällä kertaa en onneksi kuullut tuttua valitusvirttä, kun valehtelin sujuvasti työkkärin tädin ymmärrettyä minut väärin. Minun puhuessani vastuu on aina kuuntelijalla? Hah haa. Minä en ala ihmisten vääriä käsityksiä oikomaan. Oma mokas ja silleen.

Pääsin ulos työkkäristä jo 9.15 ja suuntasin Sokokselle ostamaan Sherrylle häälahjaa. Olin jo etukäteen valinnut lahjalistalta haluamani tuotteen, josta saikin kivasti S-etukortilla 6e alennusta. Kotiin päästyäni soitin pari tärkeää puhelua. Ilmoitin pomolle että olen estynyt tekemään töitä Sherryn hääpäivänä ja varasin itselleni ajan juhlameikkiin, pitää sekin kerran elämässä kokea.

Viime viikolla sain Eurobilltrackerissa ensimmäisen osumani. Setelini oli matkannut Kuopiosta peräti Kauhavalle asti. Viime viikolla myöskin voitin Viking lotossa muutaman euron, jee. Tai hetkinen... nyt tarkastaessani asian summa onkin peräti 19,20. Ilmeisesti minulla olikin kolmen sijaan neljä oikein?

Taisi olla toissaviikolla kun sain postitse paketin. Olin taas vaihteeksi voittanut nettikilpailussa. Tällä kertaa juhlalaukun, cd-levyn ja pari leffalippua.

Vappuaaton kunniaksi tekaisin itselleni uuden Prison Break (Wentworth Miller)-taustakuvan.

Image Hosted by ImageShack.us

1 kommentti:

Dalleer kirjoitti...

Setelien tiet ovat joskus tutkimattomat. Ja mikä hauskinta, on kenties 0,0001 %:n (prosenttiyksikön,ha-ha) mahdollisuus että tuokin seteli on saattanut käydä minun taskussani.

Eipä silti, vaikuttaa pikemminkin siltä että täältä lähtee enemmän seteleitä muualla kun päätyy takaisin.