13. helmikuuta 2007

Eilen tuli katsottua putkeen peräti kolme kauhuleffaa. Creep, The Hills Have Eyes (2006) ja Wolf Creek. Yöllä näinkin sitten jopa unen jossa joku murhaaja jahtasi minua. Kaikki leffat olivat ihan hyviä, mutta eivät mitenkään mahtavia. En kyllä yhtään ihmettele jos joku on voinut pahoin Wolf Creekiä katsoessaan, siinä elokuvassa oli oksettavia kohtia. Nyt tuntuu siltä että kauhuleffakiintiöni on täysi pitkäksi aikaa.

Sain jopa pari tuotetta myytyä huutonetissä. Lisääkin myytävää tietysti olisi, ei kehtaisi kamaa roskiinkaan heittää.

Tein tänään viimein nakkikeittoa, viime viikolla ostetuista lantuista. Näin jo untakin että ne lantut olivat ehtineet mädäntyä, mutta onneksi niin ei ollut tosielämässä. Tosin muuta vanhentunutta ruokaa jouduin heittämään pois senkin edestä.

Kohta ei huvita enää mikään... oikeasti. Tuntuu siltä että minulta vaaditaan ihan liikaa. Vituttaa kaikki. Ei minusta ole (ihmis)ystäväksi. En jaksa, en viitsi enkä halua. Tekisi mieli rikkoa välit. Saisinpahan ainakin homehtua rauhassa koneen ääressä eikä tarvitsisi tehdä asioita joita en pysty enkä halua tehdä. Olen hirviö ihmiseksi ja vain omalla navalla on minulle väliä.

Vapaata minulla on viimeksi ollut viisurileikkauksen aikoihin. En kyllä valita.

Viimeksi olin bilettämässä 30.12.06, ja siitä en olekaan täällä kertonut. Tarkoitus oli hyppiä baarista baariin mutta olimmekin vain Puikkarissa. Tanssimme vain yhden biisin ja kotona olin jo ennen kahta. Juomana oli 80% Viru Valgee ja se tekikin minulle tepposet. Oksensin ensimmäisen kerran jo yöllä ja aika paljon lisää seuraavana aamuna. Nestehukka uhkasi, mutta sitten onneksi helpotti. Viime aikoina ei ole tehnyt tippaakaan mieli bilettämään.

Vaihto uuteen Bloggeriin sotki tietysti ulkoasun. Taas se nähtiin että kaikissa asioissa vanhassa on vara parempi. En olisi edes vaihtanut uuteen ellei olisi pakotettu.

Ei kommentteja: