13. lokakuuta 2005

Pelasin eilen pitkästä aikaa maailman ihaninta peliä, Animal Crossingia. Kuinka pitkästä aikaa? Yksi kylän asukeista valitteli etten ollut puhunut hänelle 5 kuukauteen, mutta toinen pisti paremmaksi sanomalla luulleensa minun kadonneen kun minua ei ollut näkynyt yli puoleen vuoteen!! Ei siitä oikeasti niin kauan ole, eihän? Pelasin AC:tä muutama kuukausi sitten, mutta en silloin jutellut kaikkien kyläläisten kanssa. Joten jotkut raukat ovat todella joutuneet olemaan ilman minua jopa yli kuusi kuukautta... Kamalaa. Kylässä oli ihan pikkuisen rikkaruohoja...

Sain myös kiinni uuden ötökän, heinäsirkan. Kyläläiset tuntuivat olevan innoissaan lähestyvästä sienien vallankumouksesta, mistä en olekaan ikinä kuullut vaikka olen AC-sivuilla vieraillut. Sienistä saa kuulemma hyvin rahaa mutta niitä keräämään pitää herätä aikaisin. Kuinka aikaisin?! Se olisi kiva tietää!

Aloin taas haaveilemaan siitä että tekisin AC-sivuni valmiiksi. Huokaus. Aikanaan lopetin sen tekemisen kesken koska en saanut tehtyä haluamanilaista sivupohjaa. Kaikki olisi niin yksinkertaista jos vain olisi valmis layout johon voisi vaan alkaa tekemään sisältöä... Tupla-huokaus. No, tekemääni banneriin olen sentään enemmän kuin tyytyväinen. Ja siihen että löysin virallisen AC-fontin, jippii. Ja keksimääni sloganiin, hihii. Onhan "Elämäni eläimet" (aka Animal hospital) yksi suosikkiohjelmistani.

Pitäisiköhän... jatkaa? Ei minun kärsivällisyyteni riitä siihen että saisin sivuston valmiiksi. Mutta tarvitsen nyt kyllä jonkun uuden projektin...

Ei kommentteja: