4. lokakuuta 2005

Everyone I know has gone away
Died or left or just forgot to stay
Sometimes took for granted
Sometimes turned away
Sometimes didn't say what I meant to say

Menetin elämäni, sydämeni, sieluni ja tulevaisuuteni. En koskaan merkinnyt sinulle yhtään mitään. En koskaan merkinnyt sinulle mitään muuta kuin hauskaa ajanvietettä. Unohdit minut ja olemassaoloni hetkessä, vuosien jälkeen. Täysin ja kokonaan. Mitä kaikkea teinkään vuoksesi. Ja palkinnoksi sain vain unohduksen.

Etkö tajua etten halua jutella kanssasi? Etkö tajua etten halua edes tietää olemassaolostasi? Etkö tajua että jokainen sanasi saa minut oksentamaan? Toivon etten koskaan olisi saanut tietää olemassaolostasi. Toivon että voisin unohtaa ja lakata tuntemasta tuskaa.

You fucking whore. You fucking idiot.

Leikit iloista. Leikit hyväntahtoista. Se leikkaa lihaani terävällä veitsellä sillä tiedän syyn iloosi. Älä vittu tule minulle esittämään. Minä en tahdo tietää! En nyt enkä tulevaisuudessa. En koskaan.

Toivon sinulle vain pahaa. Olen saanut kärsiä niin helvetisti vuoksesi. En enää edes tiedä kuinka monta kertaa olet särkenyt sydämeni. Sekosin laskuissa. Mutta viime kerta oli viimeinen kerta, sen olen varmistanut. Sinä et enää kuulu maailmaani etkä elämääni, vaikka oletkin ainut mies jota olen koskaan rakastanut. Jonka olen koskaan halunnut.

Outoa ettei fantasia tappamisestasi saanut minua voimaan paremmin.

Oksettaa kun ajattelen sitä miten rehellisenä pidät itseäsi. Minulle valehtelit koko ajan. Mikä pahinta, valehtelit myös itsellesi. Minä tiesin totuuden kauan ennen sinua. Ja kun viimein myönsit minulle sen totuuden jonka kerroin sinulle jo puoli vuotta aikaisemmin, se sattui niin perkeleesti... Tietää etten vain ole tarpeeksi hyvä. Mitä tekisin ystävällä, joka ei arvosta minua?

Se on niin väärin. Et koe tehneesi mitään väärää, et tietenkään. Sinähän olet täydellinen, virheetön, pyhimys. Kerroit minulle mitä minä tunnen ja mitä minä en tunne. Kerroit minulle mitä mieltä minä olen asioista. Luulit tuntevasi minut paremmin kuin minä itse. Et tajunnut ollenkaan miten röyhkeä olit vaikka sanoin sinulle siitä monta kertaa. Sanoit minulle etten minä rakasta sinua. Etten minä voi rakastaa sinua. Niin, sinähän sen tiedät. Sinähän sen tiedät mitä minä tunnen ja en tunne. Perkele mikä vittupää sinä oletkaan.

Nyt teet kaikki ne asiat mitä meidän piti tehdä yhdessä jonkun toisen kanssa. Olet riistänyt minulta tulevaisuuteni. Sydäntäni et ole vieläkään luovuttanut takaisin. Eivätkä aivosi koskaan minun olleetkaan, vaikka niin väititkin ja valehtelitkin.

Vihaan sinua. Miksi minun täytyy tietää että sinä olet olemassa?

Ei kommentteja: