18. maaliskuuta 2004

Codea...

Pelasin tänään tuntikausia Code Veronicaa. On se kiva peli, vaikka toistaiseksi se on ollut tuhottoman tylsä. Monta kertaa olen kuitenkin nauranut kunnolla ääneen. Alfredin ääni on todella naurettava. :D Toistaiseksi peli on ollut myöskin helpompi kuin luulin. En ole edes kuollut kertaakaan. :O Tai ollut edes dangerilla. Ensimmäinen Bandersnatchkin oli yllättävän helppo tappaa, vaikka se ehtikin huitaista minua monta kertaa. Minua on varoiteltu ammusten loppumisella, mutta toistaiseksi niitä on riittänyt vaikka olenkin ampunut lähes jokaisen vastaantulevan zombin. Toki olen juossut karkuun silloin kun siihen on ollut mahdollisuus.

Tällä hetkellä olen menossa... No, seuraavaksi minun täytyy mennä laittamaan maalaukset oikeaan järjestykseen. Yritin sitä jo mutta mokasin, joten päätin lopettaa koska olin jo pelannut monta tuntia ja halusin katsoa Kauniit ja rohkeat. :D

IHANAA, tänään jatkuu Pelkokerroin!! Se on yksi suosikkiohjelmistani, suurimmaksi osaksi sen toisen stuntin takia. On aina kiva jännätä mitä ne tällä kertaa joutuvat syömään... :D

Janne Ahosen olisi kuulemma pitänyt olla haastateltavana tänään Huomenta Suomessa, mutta herra oli nukkunut pommiin :D Ja puhelinhaastattelukin oli katkennut kesken :> Niinköhän Janne on hyvässä iskussa lauantaina? Taitaa Puijo-peikko palata kummittelemaan...

Ei kommentteja: